Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Lurer på om det er noen av dere som har erfaring med å fortsette å bo sammmen med x-en etter avsluttet ekteskap? Jeg og gubben er vel kommet på det siste i ekteskapet, men vurderer nå å fortsette å bo under samme tak for våre tre barns skyld. Vi har ved en tidligere anledning tatt en pause i forholdet og det var så vondt til barna at vi ønsker å skåne dem mest mulig.

På sikt er vel ikke dette en ideel løsning, men i en overgangsfase tenkte vi kanskje å prøve det... alle råd,erfaringer og synspunkt taes imot med stor takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av agenda
Skrevet

Til forskjell fra eksempelet ovenfor opplevde jeg noe liknende , men mine foreldre flyttet fra hverandre.

Det var veldig tungt for meg, men våre foreldre var fortsatt "gode venner", og var til og med på besøk hos hverandre for å hjelpe hverandre med forskjellige ting. For oss barna var dette gode samarbeidet et bevis på at de fortsatt fungerte sammen, samtidig som at de aldri snakket stygt om hverandre.

I vårt tilfelle var det et kortvarig problem (6 mnd) at foreldrene våre flyttet fra hverandre. Deretter gjorde det oss ingenting, men det var viktig at de bodde så nært hverandre at vi barna fortsatt kunne gå mellom dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...