Gå til innhold

~ Har du bil? ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har bil.....

Den er hvit.......

men jeg aner ikke hva det er for slags bil, da, jeg har bare hatt den i tre år..... Den forrige jeg hadde var blå...... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, selvfølgelig har jeg bil. Jeg bare elsker min lille rød Micra som jeg har hatt i snart 6 1/2 år nå. Kjøpte den da jeg var 18.

Dessuten har vi en Galant (som vi vurderer å selge) og en Elantra stv. Så ja, biler har vi nok av for en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Embla s
Har ikke verken bil eller lappen enda, men skal ta begynne med det så fort jeg har vært i Afrika i februar!!

Men jeg vet hva slags bil jeg SKAL ha da!!

Gammel Saab 900 av ett slag!! Helst rød!!! :sjarmor:

Det er ett eller annet ved de bilene som sjarmerer senken av meg! Tror det er det at de er så innigranskauen "sære", og at de fleste mennesker synes de er stygge og ser rare ut, mens jeg synes de er søte mye fordi de er runde og små og annerledes!! :ler:

Så, min førstegangsbil kommer til å bli en gammel, rød, Saab 900!! :sjarmor:

Ååå, min første bil var en rød SAAB!! Riktignok ikke 900, men 99... Den bilen hadde så mye sjel, og.. vel hva kan jeg si, jeg elsket den bilen!! Virkelig!!

Jeg ser slett ikke bort fra at jeg kjører rundt i en rød saab igjen en eller annen gang.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en halv :o opel astra 98-modell og en halv :o opel corsa 96-modell. Corsa'n bruker jeg til daglig.

*freser rundt i den rød, gravide metallplaten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...