Gå til innhold

Herregud....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=78895

Tror jammen jeg skal bil politiker.

De får jo lov til ALT! Så kult da! Bra for ham.....

Jeg vet det er en kjent sak at kjendiser, politikere og "høytståene" personer får særbehandling i slike saker, men jeg klarer ikke å la være å bli forbanna hver gang for det.

Så da er de ikke farlige i traffikken da ? Siden de har så mye nyttig å gjøre ?

DusteNorge :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

En kombinert politiker/bonde som bruker bilen mye, må få beholde førerkortet selv om han har kjørt på en livsfarlig måte, og selv om en hvilken som helst annen person i tilsvarende situasjon ville måttet avfinne seg med å ta bussen i overskuelig fremtid.

En yrkessjåfør som blir tatt for en tilsvarende forseelse, kan oppleve at retten anfører det som skjerpende at h*n kjører så mye i sitt arbeid, ettersom en yrkessjåfør selvsagt bør vite hvor alvorlig det er å bryte trafikreglene.

Men da er jo logikken klar, for som vi alle vet (og som mange føler på kroppen), så er en politiker en person som ikke nødvendigvis har greie på noe som helst, og da bør vi vel heller ikke kreve at de forstår hvorfor vi har trafikkregler.

Eller kanskje noen burde undersøke om ordfører Edvard Mæland og dommerfullmektig Aslak Førde sokner til samme losje. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo ikke grisekjøringen som førte til at de tok lappen hans. Det var på grunn av at han ikke betalte boten han fikk etter forbikjøringen. Snakk om å heve seg opp på et høyere plan og nekter å betale bot :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...