cornflake_girl Skrevet 19. mars 2012 #21 Skrevet 19. mars 2012 Jeg har også opplevd dette, men det var dagen etter spysjuka. Er nok en mageinfeksjon av noe slag. For å forklare det som skjer når vi har spysjuke, så blir tarminnhold presset tilbake i magesekken, fordi kroppen identifiserer det som farlig, sånn at vi kan spy det opp istedetfor at det går igjennom hele tarmsystemet. Da kan ganske "gammelt" mageinnhold komme opp i magesekken, og det har da allerede begynt å lukte som avføring. Derav vond lukt på rapen. Ekkelt men sant. Å herregud... Som om jeg ikke er kvalm NOK når jeg har omgangssyken, skal prøve å IKKE huske dette neste gang
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2013 #22 Skrevet 4. februar 2013 Nokså likt mine problemer med magen,første symptom er tretthet,så kommer raping med grusom lukt,deretter intense mage smerter.Jeg har 3 ganger blitt innlagt på sykehus der de har tatt alle prøver og kontroller av meg uten resultat.Men så leste jeg om en person som hadde det likt og som anbefalte noen piller på helsekost butikk som heter Dida,de er sammensatt av forskjellige urter og dette ble redningen etter flere år med plager,så lenge jeg tar disse er alt bra men har jeg ikke tatt dem på en stund så kommer problemene tilbake,prøv det
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #23 Skrevet 30. juni 2023 10 år etter... 😅 Hvilket pulver anbefales til slike plager? Anonymkode: 0a2d9...eae
JaVel Skrevet 30. juni 2023 #24 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 27.8.2010 den 1.17): Bah, når jeg kjenner jeg får sure oppstøt med eggesmak/lukt betyr det at omgangssyken er på vei... Ikke lenge etterpå kaster jeg opp. Samme her! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå