Gå til innhold

TreningsTider


einna

Anbefalte innlegg

På et innfall starter jeg nå en treningsdagbok!

Formen har desverre gått gradvis nedover de siste årene, mens vekta har gått motsatt vei. Nå skal jeg prøve å få litt mer orden på trimmen. Har ikke noe program ennå, kun treningsdagboken, en nyervervet sykkel, gymball og en dose pågangsmot. Veien blir forhåpentlig til mens jeg går (og sykler).

Målet mitt er i første omgang å komme i grei form, og nå som jeg er flyttet et lite stykke ut av sentrum er dette faktisk en nødvendighet ;) Jeg trenger også å bli kvitt ca 5 kg og stramme opp. Mage og rumpe/lår er problemområder.

Jeg begynner med å bevege meg litt mer hver dag, og vil trene minst 2 ganger i uken. Så får jeg se om jeg lager et fastere program etterhvert.

Jeg vil:

- Sykle til skole, butikk, venner osv (holdt på i en uke allerede).

- Bruke gymballen mens jeg ser min daglige dose av Gilmore Girls.

- Gå fjellturer med samboer.

- Har en turvenninne som jeg vil prøve å lage faste dater med.

- Lage meg et styrketreningsprogram med matte og manualer.

Endret av einna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg både syklet til skolen og senere til butikken.

Dette er god trim med min sykkel, jeg har nemlig en gammel, tung stålsykkel uten gir.. Planen er å oppgradere denne etterhvert, men jeg begynner faktisk å like sykkelen min, selv om den er tung i bakkene ;)

Har forresten syklet til skolen hver dag denne uken. Jeg kan kjenne at lårmusklene er stramme og litt støle, men ikke så mye at det er vondt, bare oppmuntrende.

Nå sitter jeg og spiser en kiwi. Er dårlig på å huske å spise nok frukt, men er til gjengjeld veldig god på grønnsaker til maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...