OppNed Skrevet 3. oktober 2003 #21 Skrevet 3. oktober 2003 *gulp* Rosetråden har jeg ikke gjort meg opp en formening om, egentlig. Men...håper det er greit å si dette da, sier det nå så uansett...jeg synes DIN DAG er helt nifs, jeg. Der hopper man opp og ned og rpper hurra og hyler og hviner og er kjempeoverlykkelige over...folk man ikke KJENNER engang :o Jeg HÅPER, virkelig, at jeg aldri havner innpå mindag-tråd. Jeg vil ikke at noen skal hoppe opp og ned, uten å riktig vite hvorfor de hopper så innmari og roper sånne inderlige hurra-rop, lissom. Er sikkert skadeskutt eller noe sånt :o
Livets datter Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #23 Skrevet 6. oktober 2003 Her er eksemplene som jeg reagerte på: Livets datter: Jeg vil gi en rose hver til CHIMP og LITAGO, for like meninger i min tråd "Ufordragelig guttunge, teit far". Jeg ser fortsatt ikke problemet! Foretrekker å diskutere med voksne mennesker ... Synes ikke akkurat du har taklet denne saken så veldig voksent, men. Refererer bl.a. til sitatet nedenfor. jeg kommer aldri mer til å ytre min mening i en diskusjon du starter her på Kvinneguiden. Åh nei... bu huuuu (Jeg skal nok overleve) Ferdig med denne saken nå? Jeg HÅPER' date=' virkelig, at jeg aldri havner innpå mindag-tråd. Jeg vil ikke at noen skal hoppe opp og ned, uten å riktig vite hvorfor de hopper så innmari og roper sånne inderlige hurra-rop, lissom. [/quote'] Vi hopper opp og ned for fiktive mennesker i en fiktiv verden, av en fiktiv grunn! La oss nå få lov til å gjøre det, det er så MORO! *noterer at Maiken er nestemann i "Dindag-køen"... he he...*
OppNed Skrevet 6. oktober 2003 #24 Skrevet 6. oktober 2003 :o Du VÅGER ikke!!!! Du våger ikke enkelt og greit. Hvis du gjør noe sånt, så skal jeg lage en dirty limerick med deg i hovedrollen, fremstilt som en real bitchy surpomp! Den skal bli lang og særdeles utsøkt! Den skal bli så lang, Livets Datter, at du vil bruke 25 minutter på å lese den. Og etterpå skal jeg lage en lang analyse av den. Limericken altså. En KJEMPELANG en, som du blir nødt å lese*fnise* Og når ferdig med det (tenker nå) så skal jeg lage en avhandling om limericks i sin allminnelighet, sette deg som mottaker av den, slik at du blir forpliktet til å kommentere den, avsnitt for avsnitt Nå? Skræmt, eller?
Livets datter Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #25 Skrevet 6. oktober 2003 Det hørtes forferdelig tidkrevende ut!!! Men ja, tjo... jeg vart litt skremt!
chimp Skrevet 6. oktober 2003 #26 Skrevet 6. oktober 2003 En skriveglad ’surpomp’ fra KG Til LD sa: Du kan bare våge Da lager jeg en limerick Om deg og en pikk Selv om eier’n av pikken heter Åge
Gjest Pjusk Skrevet 6. oktober 2003 #27 Skrevet 6. oktober 2003 Nå må dere slutte å snakke om all denne pjuskingen, altså....!
OppNed Skrevet 6. oktober 2003 #28 Skrevet 6. oktober 2003 chimp, kjære, klikkevenninna mi! Så flink du er!!!
Gjest Malena Skrevet 6. oktober 2003 #30 Skrevet 6. oktober 2003 Livets Datter skrev: Åh nei... bu huuuu (Jeg skal nok overleve) Ferdig med denne saken nå? Har vært ferdig med den saken for mange dager siden, jeg ... det var du som tok det opp igjen nå - jeg skal holde meg langt vekke...
Joplaya Skrevet 6. oktober 2003 #31 Skrevet 6. oktober 2003 Kan du gjøre som jeg ba om lenger oppe Livets Datter? Fjerne sitatet fra meg, da denne er totalt feilplassert? Eller vil du for syns skyld vise alle at du har to motstandere av rosetråden? Siden du overså min første forespørsel liksom
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #34 Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Rosetråden ble nesten stengt Føkk roser lixm
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #35 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Føkk roser lixm Ja var noen Sure folk her da som nå
mingus Skrevet 3. april 2022 #36 Skrevet 3. april 2022 18 år senere Hjelpe meg, jeg joinet i 2003, 18 år! Det var så koselig her før, tilogmed da folk var sure.:) 1
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #37 Skrevet 3. april 2022 mingus skrev (1 time siden): 18 år senere Hjelpe meg, jeg joinet i 2003, 18 år! Det var så koselig her før, tilogmed da folk var sure.:) Husker ikke deg hva het du i 2003
mingus Skrevet 3. april 2022 #38 Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (5 timer siden): Husker ikke deg hva het du i 2003 Vet du hva, jeg husker ærlig talt virkelig ikke! Men jeg husker Milla!
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #39 Skrevet 3. april 2022 mingus skrev (2 timer siden): Vet du hva, jeg husker ærlig talt virkelig ikke! Men jeg husker Milla! Var det ikke hu som alle hatet?
mingus Skrevet 4. april 2022 #40 Skrevet 4. april 2022 lurven skrev (6 timer siden): Var det ikke hu som alle hatet? Jo hun hadde fransk pasjeklipp som hun i Amelie filmen, en mann som døde, og hun jobbet som liksminkør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå