Livets datter Skrevet 3. oktober 2003 #1 Skrevet 3. oktober 2003 Livets Datter ikke helt har sansen for folk som ikke deler hennes egen oppfatning av saker og ting her i verden. Og hun må vel være den eneste jeg noensinne har sett gi folk roser for at de deler hennes mening i den spesifikke diskusjonen. Kan ikke helt forstå hva som har ført til en slik irritasjon over både rosetråden og hvem jeg har gitt roser til :klø: . Jeg skal visst ha gitt bort en rose til en som har vært enig med meg i en sak. Her kunne jeg ha tatt selvkritikk, men har ikke helt skjønt hva jeg skal ta kritikk for enda. Hadde jeg visst at rosene ville føre til en slik irritasjon og diskusjon, ville jeg aldri hverken ha startet tråden eller gitt bort roser. Men uansett... kanskje vi bare skal stenge hele rose-tråden...
Gjest Poirot Skrevet 3. oktober 2003 #2 Skrevet 3. oktober 2003 Herregud. Komme med slik selvmedlidende sutring, pga at to klager, når du ser hvor populær mange synes den er. barnslig.
Livets datter Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2003 selvmedlidende sutring Ja, Donpedro. Se, som jeg sutrer! :grine:
punkyB Skrevet 3. oktober 2003 #4 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg er enig med DonPedro - den tråden har jo sin misjon. De fleste synes den er hyggelig og det er en fin måte å gi en liten gest til en bruker du synes fortjener det. De som ikke liker den kan jo bare holde seg vekke fra tråden. Hvis du ikke har oppdaget det har det vært debatt om diverse andre tråder også :blunke:
Livets datter Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg er enig med DonPedro - den tråden har jo sin misjon. De fleste synes den er hyggelig og det er en fin måte å gi en liten gest til en bruker du synes fortjener det. Det er det jeg mener også. Jeg er egentlig bare interessert i å høre om mange deler oppfatningen om at det er en overflødig "pjuske-kose-pludre"-tråd.
aline Skrevet 3. oktober 2003 #6 Skrevet 3. oktober 2003 Og hva så om "mange" synes det er en overflødig "pjuske-kose-pludre"-tråd? For de som bruker den er det jo ikke det, og for oss som synes den er litt "pjuske-kose-pludrete" så kan vi jo bare la være å gå inn der!! Det gjør stort sett jeg, ikke noe grunn til å stenge den i det hele tatt av den grunn. Det er ett helt forum med "pjuske-kose-pludre"-tråder (ref. til snikk-snakk), og det er heeeelt greit at mesteparten av pjuskinga og kosinga og pludringa gjøres fra seg der inne, så vi skal ta vare på de stedene for dem som ønsker det!! Samme med rose-tråden.
Nilma Skrevet 3. oktober 2003 #7 Skrevet 3. oktober 2003 Men som dere skriver, de som ikke liker tråden kan jo bare holde seg unna den, da er det jo bare å gjøre det da, og ikke beklage seg over den! *Gir LD en bunt ugress, slik at de sure damene ikke blir så misunnelig*
Livets datter Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2003 Gir LD en bunt ugress *løper inn i dagboken min og setter ugresset i vann*
chimp Skrevet 3. oktober 2003 #9 Skrevet 3. oktober 2003 Tråden har absolutt sin misjon, selv om jeg ikke er av de ivrigste brukerne her......men d hender jeg får lyst å gi en rose, og d hender at jeg får én også, og da blir jeg alltid veldig glad!
aline Skrevet 3. oktober 2003 #10 Skrevet 3. oktober 2003 DE av oss som skriver at det bare er å holde seg unna tråden, holder oss også unna tråden, og beklager oss heller ikke!!!!! :fy: Nekter å bli sett på som sur, missunnerlig dame bare fordi jeg ikke liker å pjuske-kose-pludre!!!! :evil:
Livets datter Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #12 Skrevet 3. oktober 2003 Nekter å bli sett på som sur, missunnerlig dame bare fordi jeg ikke liker å pjuske-kose-pludre!!!! :evil: Har aldri ment at du er det, Aline! :D
Nilma Skrevet 3. oktober 2003 #13 Skrevet 3. oktober 2003 Har aldri ment at du er det, Aline! Mente ikke det jeg heller! *Gir Aline litt pjuske-kose-pludre-ugress, bare for å irritere*
Gjest sunshine-t Skrevet 3. oktober 2003 #14 Skrevet 3. oktober 2003 at folk kan være så vannvittig teite!!! :o
Livets datter Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #16 Skrevet 3. oktober 2003 He he... tipper at de IKKE ble satt i vann!
Joplaya Skrevet 3. oktober 2003 #17 Skrevet 3. oktober 2003 DAMN!!! Livets Datter da... Snakk om å feiltolke :-? Kan du fjerne siteringen min? Det jeg siktet til som ikke hadde noen hensikt var tråden om surpompene. Rosene dine har jeg aldri sagt et kløyva ord om - så det så
Achmed Skrevet 3. oktober 2003 #18 Skrevet 3. oktober 2003 Eh... Hvorfor ligger denne på snikk-snakk? Rettere sagt... Hvorfor er denne tråden opprettet i det hele tatt?
Gjest Zirine Skrevet 3. oktober 2003 #19 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg kan ikke si at den irriterer meg akkurat, men hvorfor så stort engasjement over å gi hverandre roser? Jeg mener, hadde det nå vært slik at dere hadde tatt fly over til Bergen for å gi noen en rose - evt. bestilt skikkelige blomster og sendt de på døra, så hadde jeg skjønt det. Sånn som det fungerer nå er det jo bare en gimmick - noe man tyr til for å skaffe seg allierte, mildne krasse uttrykk man hadde i går ... det har jo ingenting med oppriktig omtanke å gjøre - bare strategi. Og jeg er som kjent tilhenger av å kalle en spade for en spade. IKKE kalle spade for hvetemel.
Gjest Malena Skrevet 3. oktober 2003 #20 Skrevet 3. oktober 2003 Snakke meg om å ville ta alt opp i verste mening og med vilje misforstå hva jeg skrev : Livets Datter - jeg skrev at du tydeligvis ikke liker folk som sier imot deg i diskusjoner - og jeg tok fram eksempelet den gangen du gav roser til mennesker som bifalt dine meninger i denne spesielle diskusjonen. Det har vel ingenting med at denne rose-tråden din bør stenges - hvor har du det fra ? Og dette innlegget ditt beviser bare enda mer hvor hårsår du er - jeg kommer aldri mer til å ytre min mening i en diskusjon du starter her på Kvinneguiden. Foretrekker å diskutere med voksne mennesker ... Her er eksemplene som jeg reagerte på: Livets datter: Jeg vil gi en rose hver til CHIMP og LITAGO, for like meninger i min tråd "Ufordragelig guttunge, teit far". _________________ chimp: Tusen takk, LD! Du får jammen meg en i retur også.... Fortjener d, så utskjelt som du har blitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå