Gjest Mamma mia Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Jeg har som smått begynt å tenke på vinterklær til barna, og lurer på om noen har forslag til gode, lette, vanntette og varme vintersko til en jente på 3 år? Hadde superfitsko i fjor, var egentlig fornøyd med de. Et minus er at det var snøring på de, men nå hadde det vært kjekt med borrelås e.l så hun kan klare å ha på seg skoene selv. Noen som har erfaringer med sorel f.eks? Syns disse var så kule, men det hjelper ikke hvis de ikke er gode og varme.. http://www.sportmann.no/product.aspx?productid=970936&deptid=9598&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC
Susan Sto Helit Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Det er vanskelig å anbefale merker, fordi det er forskjellig hva som passer fra barn til barn. De Sorrel skoene du linker til, synes jeg er altfor stive i sålen og ville ikke kjøpt til mitt barn. (Men det finnes dyrere, mykere Sorrel.) Sorrel er i mine øyne sko for de kaldeste dagene, og ikke for hver dag. Til det bør man ha lavere, lettere og mykere sko. Vi har barn med høy vrist og bred fot, og bruker merker som Ponny, Viking og Elefanten. Har prøvd Ecco, og skal aldri ha det igjen. (Vet andre er veldig fornøyd med de.) Det viktige er at skoen er lett og myk, varm og vanntett, og ikke er trang for barnet.
momo Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Jeg sverger til Kavat sine sko. De er helt vanntette, gode og varme og lette. Har prøvd mye forskjellig til mine barn, men kommer alltid tilbake til Kavat.
SummerJoy Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Jeg sverger til Kavat sine sko. De er helt vanntette, gode og varme og lette. Har prøvd mye forskjellig til mine barn, men kommer alltid tilbake til Kavat. Jeg har kjøpt en del sko til snuppa mi i dette merket, og har også vært strålende fornøyd! Fåes bl.a på Ellos.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå