Gjest Thefainter Skrevet 12. september 2010 #21 Skrevet 12. september 2010 Hvorfor finnes det så mange menn som ikke unner norske jenter et sexliv uansett som det er tilfeldig og uansett nasjonalitet. Kan ikke vi jenter styre vår business og guttene styre sin? Hva feiler det enkelte mannfolk her på KG. Mye personlighetsforstyrrelser ute å går? De som er sånn er nok redde...hvorfor de er det, aner jeg ikke :gjeiper: Du får lov til å ha så MYYYYE sex som du vil av meg Sex er sunt så lenge det er frivillig!
Kamikatze Skrevet 12. september 2010 #22 Skrevet 12. september 2010 Mannfolka er eiesyke. Takler ikke tanken på at norske jenter slår seg løs hvor og når de vil, bare ikke med de norske kjedelige gutta. [...]Har ingenting med eiesyke å gjøre. Vi har bare ikke apetitt til, eller interesse av å arve sexhjelpemidlene til tyrkiske strandgigolos. Enkelt og greit.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #23 Skrevet 13. september 2010 Vanskelig å si hvorfor, men jeg blir jævlig irritert når jeg ser norske damer som er sammen med araber-muslimer. Spesielt om de triller rundt på halvbrune barn. Kommer jeg over ei som har vært sammen med en utlending før er det også en kvalm tanke. Det er ikke nødvendigvis dere vi bryr oss om, vi er mange halvrasister rundt omkring. Kanskje det handler om å beskytte våre egne og, hvertfall det første jeg tenker når jeg ser en araber gjeng på drammens torget med en liten norsk jente er at hun vil få svi en dag. Alle vet hva for ett kvinnesyn de har, og vi gutta som har vanket sammen med muslim gutter vet hva de tenker om jenter. Om du tror det dreier seg om sjalusi ovenfor arabere tar du feil hvertfall i mine øyne. Om norske damer er sammen med asiatere, afrikanere eller syd europeere er det liksom greit.. men arabere..... Forøvrig hadde jeg aldri kommentert det å holder det for meg selv. Du har vel aldri fått kommentarer på det? De fleste norske menn irriterer seg nok over dette dette ja, for å gi deg ett lite hint er internett mer eller mindre anonymt - derfor får du høre det her. Men uansett - kommenterer norske damer på hva slags nasjonalitet damene norske menn finner seg? tviler. Det er bare sånn manne kultur er. Ingen bryr seg om du syntes det er "turn off" :\ Jeg er TS og jeg har aldri hatt sex med en utlendin eller blitt tiltrukket av en, og det var heller ikke det jeg ville fokusere på med denne tråden. Snarere forskrudde mens eiesyke og bisarre fremstilling av kvinner. DET gjør meg kvalm. Sånne menn gjør meg kvalm uansett nasjonalitet og jeg tror ikke det er mange av dem selv om enkelte samler seg på kvinneguiden og spyr ut sure oppstøt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå