AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #1 Del Skrevet 25. august 2010 Hvorfor finnes det så mange menn som ikke unner norske jenter et sexliv uansett som det er tilfeldig og uansett nasjonalitet. Kan ikke vi jenter styre vår business og guttene styre sin? Hva feiler det enkelte mannfolk her på KG. Mye personlighetsforstyrrelser ute å går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 25. august 2010 #2 Del Skrevet 25. august 2010 Det er nok mange kvinner også som legger seg oppi andre kvinners sexliv. Den der går litt begge veier, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #3 Del Skrevet 25. august 2010 Mannfolka er eiesyke. Takler ikke tanken på at norske jenter slår seg løs hvor og når de vil, bare ikke med de norske kjedelige gutta. Er som under krigens dager, norske menn stod i lederspiss for å klippe håret av de norske jentene som menget seg med tyskere, og ødelegge livet for dem. De fikk såret stolthet over at jentene valgte andre foran dem. Slik er det den dag i dag, norske menn har mer stolthet enn pikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #4 Del Skrevet 25. august 2010 Det er nok mange kvinner også som legger seg oppi andre kvinners sexliv. Den der går litt begge veier, ja. Synes ikke kvinnene er en brøkdel så ille som gutta. Mange sladrekjerringer selvsagt, men den bitterheten og ynkeligheten du ser hos enkelte menn overgår det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 25. august 2010 #5 Del Skrevet 25. august 2010 Det kan godt hende at norske menn er eiesyke, men herregud, hvorfor skulle ikke menn stille spørsmål til jenter og kvinner som blotter seg i syden?! Selv jeg som er kvinne er kritisk til andre kvinner som drar til syden bare for å få seg noe. Det er jo ikke etnisk flott, er det vel? Ikke bare det, men siden mennesker i andre land snakker om dette, til og med i media, så gir det Norge som land et dårlig rykte. Jentene kan styre sin egen seksualitet akkurat som menn, men det er allikevel lov å stille spørsmål til statistikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #6 Del Skrevet 25. august 2010 Det kan godt hende at norske menn er eiesyke, men herregud, hvorfor skulle ikke menn stille spørsmål til jenter og kvinner som blotter seg i syden?! Selv jeg som er kvinne er kritisk til andre kvinner som drar til syden bare for å få seg noe. Det er jo ikke etnisk flott, er det vel? Ikke bare det, men siden mennesker i andre land snakker om dette, til og med i media, så gir det Norge som land et dårlig rykte. Jentene kan styre sin egen seksualitet akkurat som menn, men det er allikevel lov å stille spørsmål til statistikk. Jeg har ikke noe behov for å dra til syden for å få sex selv, jeg skjønner bare ikke hva som er så negativt med det. Dårlig rykte? Det er vel ikke dårlig rykte å like sex vel? Folk må begynne å akseptere at man lever ulike liv og at det ene ikke er noe bedre enn det andre. Det er ikke noe mer riktig å gifte seg når man er 23 og bare ha hatt 2,5 sexpartnere, enn å være singel som 30 åring og ha hatt 40 stk. Begge deler er like riktig så lenge man trives med seg selv Hvis jeg ikke ønsker en type som har hatt mange sexpartnere så finner jeg heller en som har hatt få istedene for å rakke ned på de som har hatt mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #7 Del Skrevet 26. august 2010 Hvorfor finnes det så mange menn som ikke unner norske jenter et sexliv uansett som det er tilfeldig og uansett nasjonalitet. Kan ikke vi jenter styre vår business og guttene styre sin? Hva feiler det enkelte mannfolk her på KG. Mye personlighetsforstyrrelser ute å går? Kan du ikke være mer real - og nevne i mer direkte ordlag hvilken mann og hvilken tråd du sikter til? Det er mer realt, vettdu!! Du bør også huske på at det ikke skader på dette forumet med litt abstrakte diksusjoner om det meste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #8 Del Skrevet 26. august 2010 Det kan godt hende at norske menn er eiesyke, men herregud, hvorfor skulle ikke menn stille spørsmål til jenter og kvinner som blotter seg i syden?! Selv jeg som er kvinne er kritisk til andre kvinner som drar til syden bare for å få seg noe. Det er jo ikke etnisk flott, er det vel? Ikke bare det, men siden mennesker i andre land snakker om dette, til og med i media, så gir det Norge som land et dårlig rykte. Jentene kan styre sin egen seksualitet akkurat som menn, men det er allikevel lov å stille spørsmål til statistikk. Dette bør du jo heller si i den aktuelle tråden! Så feige og barnslige dere småjenter her i denne tråden er, når dere må ha en egen tråd for å baksnakke en annen tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norna Skrevet 27. august 2010 #9 Del Skrevet 27. august 2010 norske menn stod i lederspiss for å klippe håret av de norske jentene som menget seg med tyskere, og ødelegge livet for dem. IDIOTISK sammenligning. Norske menn sto i kø for å henrette forrædere, kvinnene slapp billig. Hvorfor skulle folk flest ikke reagere på de som menget seg med nazisvin? Tror nok ikke sjalusi var motivet her du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. august 2010 #10 Del Skrevet 27. august 2010 IDIOTISK sammenligning. Norske menn sto i kø for å henrette forrædere, kvinnene slapp billig. Hvorfor skulle folk flest ikke reagere på de som menget seg med nazisvin? Tror nok ikke sjalusi var motivet her du. Flesteparten av de unge tyske soldatene var ikke nazisvin, de var sendt ut i krig i god tro, noen ble også tvunget. Hvorfor skulle ikke norske jenter falle for disse, de faller jo for andre utenlandske menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tsunade Skrevet 27. august 2010 #11 Del Skrevet 27. august 2010 IDIOTISK sammenligning. Norske menn sto i kø for å henrette forrædere, kvinnene slapp billig. Hvorfor skulle folk flest ikke reagere på de som menget seg med nazisvin? Tror nok ikke sjalusi var motivet her du. Du mener altså at å bli dratt naken gjennom gatene, bli banket opp, voldtatt, skamklipt, få sviende kjemikalier tømt i skrittet og bli fengslet i interneringsleire er billig? Hva var motivet for en slik reaksjon? Jeg sier meg enig med TS: hva feiler det enkelte mannfolk her på KG? Obs! Det var enkelte - ikke alle. Mange flotte gutter og menn her, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. august 2010 #12 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Jeg tror at de som ønsker å få seg og ikke får seg tenderer, mot å forrakte de som får seg. Derfor slenger de dritt. Det gjelder for kvinner og det gjelder for menn. Det gjelder for sex, det gjelder for kjærlighet, det gjelder for, karriere, penger, berømmelse og det gjelder for å ha det morro. ... Det finnes mange som ikke får noe selv, men som unner andre. Det er enkelte som får så det holder, på alle fronter og likevel (eller akkurat derfor) ikke unner andre det minste. Likevel tror jeg det er en tendens til at de som ikke får, er sjalu. Jeg tror ikke at menn får seg oftere enn kvinner og heller ikke motsatt .... i og med at man teknisk sett, normalt, er to for å få seg. Ei heller er vi normalt så mange uker utenfor landets grenser for å ha oss, og selv om det kansje er flere norske damer som får seg i tyrkia, så er det flere norske menn som får seg i Tailand ... o.s.v. KG er (ikke overraskende) et forum med mange kvinner, derfor vil de som surver og syter for at de ikke får seg komme hit for å få vrengt ut av seg sjalusien sin. Kvinner som syter over menn finner andre arenaer, men er like mange. Endret 27. august 2010 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norna Skrevet 29. august 2010 #13 Del Skrevet 29. august 2010 Du mener altså at å bli dratt naken gjennom gatene, bli banket opp, voldtatt, skamklipt, få sviende kjemikalier tømt i skrittet og bli fengslet i interneringsleire er billig? Hva var motivet for en slik reaksjon? Eh...og hvorfor skulle de ikke bli skutt i hjertet som menn for forræderi? Kvinner er også en del av skuta, også i krig. Men ja, vi var i et forderdelig dilemma- -kommunismen og nazismen truet på samme tid vår selvstendighet. Og tyskere er jo vårt eget folk med samme kulturarv som oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #14 Del Skrevet 30. august 2010 Og tyskere er jo vårt eget folk med samme kulturarv som oss. Synes det blir å dra det litt langt å kalle dem "vårt eget folk", og kultur arven fra Tyskland er nesten ikke-eksisterende. Det er VELDIG små bånd mellom Norge og Tyskland, sånn egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norna Skrevet 31. august 2010 #15 Del Skrevet 31. august 2010 Synes det blir å dra det litt langt å kalle dem "vårt eget folk", Det er jo vårt eget folkeslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #16 Del Skrevet 31. august 2010 Hva med menn som drar til utlandet? hehe. Spør du meg! Thaidamer etc. Personlig liker jeg å reise. Jeg møter menn i utlandet som er flotte. Det er min sak hva jeg gjør med dem, ikke ditt rett og slett Har ikke møtt noen med fordommer for dette, med mindre en er svært jomfruelig selv kanskje og får seg for lite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 4. september 2010 #17 Del Skrevet 4. september 2010 Hva med menn som drar til utlandet? hehe. Spør du meg! Thaidamer etc. Personlig liker jeg å reise. Jeg møter menn i utlandet som er flotte. Det er min sak hva jeg gjør med dem, ikke ditt rett og slett Har ikke møtt noen med fordommer for dette, med mindre en er svært jomfruelig selv kanskje og får seg for lite! I hear you, sister Jeg foretrekker utlendinger selv, og siden jeg ikke møter så mange av dem her så møter jeg dem ofte på reise. Men jeg har aldri hatt sex på ferie faktisk, kanskje bare kysset eller vært på date. Uansett er det ikke opp til meg å dømme de som har sex med Alejandro, Nikos eller Pjotr når de er på ferie. Har de lyst har de lov! Og hvorfor er det så mye verre når jenter gjør dette på stranda i Magaluf enn i Frognerparken? Tror gutta er misunnelige ja. Get over yourselves, it's just pathetic guys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #18 Del Skrevet 4. september 2010 Jenter som har sunne verdier, spriker vel neppe for alle og enhver. Jeg er helt for at hver og en skal få lov til å velge uten å bli pisket og sånn, men det er nå engang slik at om du først skal være hore, så kan du vel like godt få betalt for det? Hvorfor er det så mange jenter som er kritiske til menn, bare vi kommer med velmente forslag som kanskje også kan gi dere mer penger? Det fins tyrkere og grekere i Norge også, og sikkert noen som vil bla opp en femtilapp og en drink for å stappe den inn blant valkene deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nymfo88 Skrevet 12. september 2010 #19 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Vanskelig å si hvorfor, men jeg blir jævlig irritert når jeg ser norske damer som er sammen med araber-muslimer. Spesielt om de triller rundt på halvbrune barn. Kommer jeg over ei som har vært sammen med en utlending før er det også en kvalm tanke. Det er ikke nødvendigvis dere vi bryr oss om, vi er mange halvrasister rundt omkring. Kanskje det handler om å beskytte våre egne og, hvertfall det første jeg tenker når jeg ser en araber gjeng på drammens torget med en liten norsk jente er at hun vil få svi en dag. Alle vet hva for ett kvinnesyn de har, og vi gutta som har vanket sammen med muslim gutter vet hva de tenker om jenter. Om du tror det dreier seg om sjalusi ovenfor arabere tar du feil hvertfall i mine øyne. Om norske damer er sammen med asiatere, afrikanere eller syd europeere er det liksom greit.. men arabere..... Forøvrig hadde jeg aldri kommentert det å holder det for meg selv. Du har vel aldri fått kommentarer på det? De fleste norske menn irriterer seg nok over dette dette ja, for å gi deg ett lite hint er internett mer eller mindre anonymt - derfor får du høre det her. Men uansett - kommenterer norske damer på hva slags nasjonalitet damene norske menn finner seg? tviler. Det er bare sånn manne kultur er. Ingen bryr seg om du syntes det er "turn off" :\ Endret 12. september 2010 av nymfo88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie38 Skrevet 12. september 2010 #20 Del Skrevet 12. september 2010 Javel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå