Gå til innhold

hva side er dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt litt fantasier om Play rape-leke voldtekt, og har søkt litt på dette, men har ikke funnet noe særlig. Kom over en side her på Kg som heter tubegalore.com. Gikk inn på den og syns den var litt ekkel, syns kanskje at noen av klippenen her er litt i overkant?. Har faktisk slitt litt med dårlig samvittighet i etterkant for å i det hele tatt aa ha sett på et klipp! Jeg skjønner jo at det ikke er noe å ha dårlig samvittighet for , men jeg er egentlig ganske prippen og blir kanskje ofte litt rystet av slike ting i etterkant. Er det noen her som kan gå inn på siden for meg og fortelle meg at det er en normal side og at jeg ikke trenger uroe meg mer for at jeg er en pervers person som har vært der inne? Huff når jeg leser igjennom dette føler jeg meg teit, men men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei

Regner med at du er jente i og med at du er plaga av dårlig samvittighet. Tubegalore er en samleside med div videoer, og noen av de faller ikke i min smak, men i utgangspunktet er jo mye av klippene filmatiserte fantasier. Hadde det vært klipp hvor noen ble banka opp så hadde ikke det vært bra, men regner med at alt holder seg innen lovens grenser. (kanskje ikke den norske) det er værre med sider av amatørklipp av halshugging, steining, ulykker osv som noen syke folk(etter min mening) synes det er greit å kikke på. Folk har så mye forskjellig preferranser når det gjelder sex, så det er vel bare a drite i å se på de klippene som du ikke liker. Previewbilde gir ofte en god indikasjon på hvilken kvalitet eller innhold klippet har. En tommelfinger regel kan vel kanskje være at jo bedre kvalitet videoen har jo mer "lovlig", soft etc er de. Jeg synes du bare skal kose deg uten dårlig samvittighet. Det er godt mulig mange er uenig i det, samtidig som de fantaserer om playrape og røff sex. Dobbeltmoral etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei

Regner med at du er jente i og med at du er plaga av dårlig samvittighet. Tubegalore er en samleside med div videoer, og noen av de faller ikke i min smak, men i utgangspunktet er jo mye av klippene filmatiserte fantasier. Hadde det vært klipp hvor noen ble banka opp så hadde ikke det vært bra, men regner med at alt holder seg innen lovens grenser. (kanskje ikke den norske) det er værre med sider av amatørklipp av halshugging, steining, ulykker osv som noen syke folk(etter min mening) synes det er greit å kikke på. Folk har så mye forskjellig preferranser når det gjelder sex, så det er vel bare a drite i å se på de klippene som du ikke liker. Previewbilde gir ofte en god indikasjon på hvilken kvalitet eller innhold klippet har. En tommelfinger regel kan vel kanskje være at jo bedre kvalitet videoen har jo mer "lovlig", soft etc er de. Jeg synes du bare skal kose deg uten dårlig samvittighet. Det er godt mulig mange er uenig i det, samtidig som de fantaserer om playrape og røff sex. Dobbeltmoral etter min mening.

Takk for svar! Jeg regenr med dette er en lovelig side har alikavel hatt dårlig samvittighet og følt meg ekkel siden ejg har greid å havne inn ditt. Vil jo ikke ha på samvittigheten at jeg har sett noen blitt klådd på ufrivillig! Sånn er det vel og være jente:) Tror og håper det er en side som er filmatisert. Og at det er ingen ting som er ulovelig på noen av kategoriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Regner med at du er jente i og med at du er plaga av dårlig samvittighet. Tubegalore er en samleside med div videoer, og noen av de faller ikke i min smak, men i utgangspunktet er jo mye av klippene filmatiserte fantasier. Hadde det vært klipp hvor noen ble banka opp så hadde ikke det vært bra, men regner med at alt holder seg innen lovens grenser. (kanskje ikke den norske) det er værre med sider av amatørklipp av halshugging, steining, ulykker osv som noen syke folk(etter min mening) synes det er greit å kikke på. Folk har så mye forskjellig preferranser når det gjelder sex, så det er vel bare a drite i å se på de klippene som du ikke liker. Previewbilde gir ofte en god indikasjon på hvilken kvalitet eller innhold klippet har. En tommelfinger regel kan vel kanskje være at jo bedre kvalitet videoen har jo mer "lovlig", soft etc er de. Jeg synes du bare skal kose deg uten dårlig samvittighet. Det er godt mulig mange er uenig i det, samtidig som de fantaserer om playrape og røff sex. Dobbeltmoral etter min mening.

Takk for svar! Jeg regenr med dette er en lovelig side har alikavel hatt dårlig samvittighet og følt meg ekkel siden ejg har greid å havne inn ditt. Vil jo ikke ha på samvittigheten at jeg har sett noen blitt klådd på ufrivillig! Sånn er det vel og være jente:) Tror og håper det er en side som er filmatisert. Og at det er ingen ting som er ulovelig på noen av kategoriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en link til et klipp, så kan jeg fortelle deg hva jeg synes:) Det er nok ikke noen fare for at det er noe ekte her nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ekte, og du finner heller ingenting ulovlig der. Bare se på det du vil! :) Finnes forøvrig en mengde slike sider, så hvis du ikke finner det du vil ha, så er det bare å fortsette til neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...