AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Jeg har veldig lyst på en tatovering på selve foten. Jeg har fra før en tatovering på leggen, er vel på 10cm omkrets. Vil det se dumt ut med en enkel tatovering på leggen, og en på foten, på samme bein? Når de to tatoveringene ikke har noe med hverandre å gjøre? Og noen som har forslag til ting som er stilige å ha på foten? Jeg er ikke av typen som trenger å ha noe betydning på tatoveringene mine, så ikke gidd å kom med den regla Tatoverer ting som jeg syntes er pent eller kult, ikke ting som minner meg om vonde eller gode ting. Det husker jeg uansett.
Gjest Arlequin Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Jeg synes det fort kan se veldig "rotete" ut om man har flere tattoveringer rundt omkring som ikke har noen sammenheng. Jeg ville nok enten prøvd å få de til å passe med hverandre eller tatt den på den andre foten..
Eternity Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Jeg ville også tatt det på den andre foten når tatoveringene ikke har sammenheng med hverandre. Kan bli kluss i det estetiske ellers
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå