AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Hvis du fikk prøvd deg som det motsatte kjønn for en dag, hva ville du egentlig gjort? Og hva ville du helst ikke gjort?
Baby <3 Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 (endret) Hadde jeg vært mann for 1 dag hadde jeg gjort følgende: - Fått meg en blowjob og masse god sex :D - Drukket øl og gått ut på byen med kompiser og flørtet med masse damer! - Sprunget en tur i skogen for å finne urmannen i meg - Ikke orket å lage middag, men kastet en grandis i ovnen - Stylet meg skikkelig kult på håret (har alltid hatt lyst på kort hår) - Håpt at jeg så bra ut Endret 26. august 2010 av Baby <3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Jeg hadde satt meg ned foran tv'en med en fotball kamp bare for å forstå hva som skjer i en manns hode når man ser en ball bli jaget av 22 menn!
Gjest Raindrops Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Jeg ville uten tvil ha tatt på meg selv. Sikkert masse også. Ellers hadde jeg nok bare gått ut, for å se hvordan det er å være mann i motsetning til kvinne ute i det daglige liv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå