Gå til innhold

Cerazette til noe annet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Har gått på Cerazette i nesten tre år, tre problemfylte år for både meg og min kjæreste... Var sur og gretten så og si hele tiden, og det var ikke rent få ganger det smalt heller. Da snakker jeg virkelige klikkebyger med både glass og det ene og det andre som fløy vegg-imellom.. Til slutt fant vi ut at jeg bare måtte slutte å ta p-pillen.. Alt ble helt supert de månedene jeg har vært av Cerazette nå, men jeg savner sexen, da han ikke får til å bruke kondom..

Spørsmålet er da.. Kan noen anbefale et prevansjonsmiddel der man slipper alle disse ekstra hormonene som bare lager trøbbel? Noen gode erfaringer (som kanskje har vært i samme situasjon som meg)?

-Lotten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det noen spesiell grunn til at du har gått på Cerazette istedetfor vanlige p-piller? Hvis ikke så kan du vel heller forsøke det?

Mener å huske at en av de vanligste bivirkningene av Cerazette er kraftige humørsvingninger samt depresjon.

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for svar :)

Ja, jeg fikk utskrevet cerazette av skole legen på vgs fordi jeg hadde litt problmer med humørvingninger tidligere. Men det var jo ingen ting i forhold til hva jeg skulle oppleve med cerazette...

Noen forslag til merke på p-pille?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...