Gjest Steinar Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Halla babes, Har lagt på meg litt i det siste. Sikkert 15 kg.. Tenner dere på det, eller?
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Nei. 15 kg er ikke LITT. Kom deg opp av sofaen, hell ut Colaen og spis gulerøtter. Menn som tar vare på kroppen sin er sexy, 15 kg pluss i "det siste" kan kun være interessant hvis du var sykt tynn fra før, og har lagt på deg minst 10 av kiloene i muskler.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Min mann kunne nok gått ned en 8-9 kg, men vet du, det er ikke synet av kroppen alene jeg tenner på. Det er hans evne til å elske med meg. Vi har vært sammen i 4 år,- han tenner meg til de grader den dag idag! Han er rå og gir meg tenning bare ved å være til. Jeg har levd noen år. Jeg vet at jeg er heldig!!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Har lagt på meg litt i det siste. Sikkert 15 kg.. Tenner dere på det, eller? Nei, gjør nok ikke det. Tvert i mot...
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Risky slike tråder. Du legger hodet på stabben, og ganske riktig får du dønn ærlige svar fra kvinner. Men husk på at flere av disse er størrelse XXL selv, så ikke fortvil.
Gjest Eurodice Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Risky slike tråder. Du legger hodet på stabben, og ganske riktig får du dønn ærlige svar fra kvinner. Men husk på at flere av disse er størrelse XXL selv, så ikke fortvil. Hva vet du om det, sannsynlighetsberegning eller personlig kjennskap til damer her på forumet?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #9 Skrevet 24. august 2010 Hva vet du om det, sannsynlighetsberegning eller personlig kjennskap til damer her på forumet? Sannsynlighetsberegning. Vi har en omseggripende fedmeepidemi her til lands nå, og etter hva jeg kan observere på gata er ikke kvinner forskånet fra den. Riktignok har ikke mange svart i tråden, men det ville forundre meg om alle dem som svarer befinner seg innenfor normalvektig-intervallet. Dessuten husker jeg opptil flere tråder her for kort tid tilbake der menn fikk unngjelde for sine fedmeproblemer, mens kvinner forbeholdt seg retten til å ese ut - fordi det er kvinnelig (hahahaha!) med en god del ekstra her og der. Get a grip.
Gjest Steinar Skrevet 24. august 2010 #10 Skrevet 24. august 2010 Hvorfor er det galt at jeg har gått opp litt i vekt?
The Kitten Skrevet 24. august 2010 #12 Skrevet 24. august 2010 Hvorfor er det galt at jeg har gått opp litt i vekt? Fordi det er et tegn på at du ikke tar vare på deg selv. For meg er det usexy og ikke noe jeg tenner på.
Gjest Airi Chikako Skrevet 24. august 2010 #13 Skrevet 24. august 2010 Hadde kjæresten min gått opp 15 kilo, hadde jeg nok ikke kasta ham ut av senga, forutsatt at den vekta ikke bare skyldtes ølvom etc. Men han er en skinny bastard, og trenger å legge på seg.
Gjest Steinar Skrevet 24. august 2010 #14 Skrevet 24. august 2010 hahaha, hva er galt med dere damer? Tenker dere bare på utseende eller? Jeg driter i hvordan jeg ser ut så lenge jeg får dyppet den.
peanut_juice Skrevet 24. august 2010 #15 Skrevet 24. august 2010 Så lenge han har sjarm, spiller det ikke vekten noen rolle for min del
The Kitten Skrevet 24. august 2010 #16 Skrevet 24. august 2010 hahaha, hva er galt med dere damer? Tenker dere bare på utseende eller? Jeg driter i hvordan jeg ser ut så lenge jeg får dyppet den. Får du det da? :klø:
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #17 Skrevet 24. august 2010 Risky slike tråder. Du legger hodet på stabben, og ganske riktig får du dønn ærlige svar fra kvinner. Men husk på at flere av disse er størrelse XXL selv, så ikke fortvil. Hvem da, kjenner du til noen spesielle som er XXL her?
Gjest Eurodice Skrevet 24. august 2010 #18 Skrevet 24. august 2010 hahaha, hva er galt med dere damer? Tenker dere bare på utseende eller? Jeg driter i hvordan jeg ser ut så lenge jeg får dyppet den. Ditt spørsmål var: Blir dere kåte av feite menn eller? Det har flere svart nei på. Du konkluderer med at at det er noe galt med oss damer hvis vi ikke blir det.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #19 Skrevet 24. august 2010 Jeg driter i hvordan jeg ser ut så lenge jeg får dyppet den. Er du feit får du ikke det, vettdu.
Gjest Steinar Skrevet 24. august 2010 #20 Skrevet 24. august 2010 Får du det da? :klø: Seff, jeg pløyer ikke akkurat få damer. Har rimelig fet bil, og det trekker ;-) he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå