Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #1 Skrevet 2. oktober 2003 Fikk tips av en veninne om å melde meg inn her.. Noen av dere som har meldt dere på dette? Er det bare juks? http://www.buddysms.no/
14062003 Skrevet 2. oktober 2003 #2 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg hørte om denne teknologien på radioen for litt siden. Det blir sendt via GPRS i stedet for via SMS på en måte. Men hvor seriøst og pålitelig det er har jeg ikke hørt noe om enda.
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #3 Skrevet 3. oktober 2003 Funker som bare F.... Flott at det kommer opp sånne muligheter
jordbær Skrevet 3. oktober 2003 #4 Skrevet 3. oktober 2003 Må ikke både sender og mottaker ha GPRS da? Koster meg 30kr/m for muligheten til å bruke GPRS..
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #5 Skrevet 6. oktober 2003 Må ikke både sender og mottaker ha GPRS da? Koster meg 30kr/m for muligheten til å bruke GPRS.. Ja det lurer jeg også på. Om jeg melder meg på dette, vil jeg vel måtte betale for den tiden det tar å sende over GPRS?
jordbær Skrevet 6. oktober 2003 #6 Skrevet 6. oktober 2003 Ja det lurer jeg også på. Om jeg melder meg på dette, vil jeg vel måtte betale for den tiden det tar å sende over GPRS? Ikke tiden, men mengde data!
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #7 Skrevet 6. oktober 2003 Ja selvfølgelig. Det var det jeg mente
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå