Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er SÅ mange som poster AnonymBruker for tiden, det virker ikke som noen vil lenger være seg selv.

Jeg har full forståelse når det gjelder sensitive saker man gjerne vil diskutere,

men ikke når det gjelder å være stygg og fæl,

å bare spy ut frekkheter som er utrolig irriterende for alle andre.

Jeg foreslår at det skal bli vanskeligere å poste anonymt.

Om dere kan flytter knappen vekk fra selve Alternativer når man skal svare.

Det er høl i hue å la vanlige innlogga oppføre seg slik.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, har spesielt lagt merke til at endel skjuler seg bak anonymknappen når de skal være spydige mot andre

Skrevet

det er de jeg mener, det er helt forskrudd.

Jeg har sett vanskelige diskusjoner hvor jeg lett ser behovet for anonymitet i sine innlegg, men ikke når man bare skal slenge dritt.

Skal man bruke raportere knappen elle?

Da får man jo ikke gjort annet her inne for tiden.

Og mange av innleggene er direkte ufine!

• Liker 1
Skrevet

Det er nok en vondt sirkel. Mange er anonyme for å være ekle, noe som fører til at andre er anonyme fordi andre er ekle. Jeg er ofte anonym i private saker, det er lettere å få masse dritt slengt etter seg når man er anonym enn når man skriver under nick.

Skrevet

Jeg foreslår at dere lar andre brukere være i fre og slutte med denne mobbingen.

Skrevet

Forresten, kan dere ikke linke til innleggene (treger jo ikke ta alle) dere synes er ufine når dere klager?

Skrevet

Fullstendig enig.. Anonymknappen mister jo all mening når noen "misbruker" den slik. Synes det er fint at man skal kunne være anonym, hvis man vil diskutere sensitive saker, som ts sier, men det får da være grenser. :nei:

Skrevet

Kanskje noe som er sensitivt for noen ikke er det for andre? Og omvendt? Hvem skal bestemme hva som er sensitivt?

Skrevet

Fullstendig enig.. Anonymknappen mister jo all mening når noen "misbruker" den slik. Synes det er fint at man skal kunne være anonym, hvis man vil diskutere sensitive saker, som ts sier, men det får da være grenser. :nei:

Hva er det som er meningen med anonymknappen da, meelissa?

Skrevet

Hva er det som er meningen med anonymknappen da, meelissa?

Det skrev jeg jo akkurat. At man skal kunne diskutere sensitive saker. Da synes jeg anonymknappen er fin å ha. Men at du feks er anonym i denne diskusjonen, det er jo noe du bare gjør for å provosere. ;)

Skrevet

Jeg synes det er fint å kunne diskutere mange forskjellige ting uten at disse tingene kobles til mitt brukernavn. Det trenger ikke nødvendigvis være noe sensitivt.

Skrevet

Det skrev jeg jo akkurat. At man skal kunne diskutere sensitive saker. Da synes jeg anonymknappen er fin å ha. Men at du feks er anonym i denne diskusjonen, det er jo noe du bare gjør for å provosere. ;)

Nei, slett ikke. Kanskje jeg synes dette er et sensitivt tema? Og det er da vitterlig ikke du som skal definere hva alle brukere synes er sensitivt.

Jeg synes for eksempel at det å svare på hvor stor inntekt man har, hvor mye det kostet å pusse opp huset, hvilken lampe vi har over stuebordet o.l. er sensitive tema. At du ikke gjør det samme er meg revnende likegyldig.

At man ikke skal komme med personangrep er jeg selvsagt enig i. Poenget mitt er at det er misforstått at det er et knippe brukere som skal definere hva man legger i begrepet "sensitivt".

Skrevet

Jeg synes det er fint å kunne diskutere mange forskjellige ting uten at disse tingene kobles til mitt brukernavn. Det trenger ikke nødvendigvis være noe sensitivt.

Dette er jeg hundre prosent enig i.

Skrevet

Ja, du skal rapportere hvis det er innlegg du reagerer på.

Het Potet.

• Liker 1
Skrevet

Men dette er jo to diskusjoner. Den ene handler om at ingen synes det er ok med drittslenging, enten man er gjest, AnonymBruker eller innlogget.

Den andre handler om at enkelte brukere vil definere hva som er "sensitivt" for oss andre, og det er en helt annen sak.

Ang. panduro-tråden: Kanskje ikke noe poeng i å være anonym, men hvilken forskjell gjør det?

Skrevet

Snedig å se denne tråden. Jeg startet nemlig tilsvarende i går;

http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=507385

Jeg er i allefall enig med deg, Ts. Jeg synes posting fra Anonyme Brukere har tatt helt av. Og i tråden jeg linket til her, spurte jeg etter grunner for hvorfor så mange skjuler nicket sitt. Jeg fikk flere svar av typen "fordi jeg har mulighet til det", "fordi det provoserer", "fordi jeg ikke vil ha temaer på mine innlegg" osv osv.

Og gjett hva? Det var en overvekt av Anomyme Brukere som svarte i tråden også, gitt :klaske:

Skrevet

Og gjett hva? Det var en overvekt av Anomyme Brukere som svarte i tråden også, gitt :klaske:

Det var nok bare for å erte deg, siden du tydeligvis tar slik på vei :sjenert:

Skrevet

Det var nok bare for å erte deg, siden du tydeligvis tar slik på vei :sjenert:

Ja, det kan jeg tenke meg! :fnise:

Men nei, jeg tar ikke på vei. Jeg synes bare flere av svarene jeg fikk var ordentlig dårlig begrunnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...