Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som reagerer på at brukere her inne krysser seg av som 'Anonym Bruker' uansett tema?

Jeg har forståelse for at sensitive temaer innenfor samliv, seksualitet o.l blir skrevet av 'Anonym Bruker'. Men HALLO: Når det skal postes i underforum som Hus og Hage, Kjæledyr, Data eller rett og slett Snikk Snakk, er det virkelig nødvendig å skjerme nicket sitt??? Er vi ikke anonyme nok her inne i utgangspunktet?

Kan noen av dere ihugga 'Anonyme Brukere' fortelle meg hva dere er redde for? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha! Lurer også veldig på dette. Merker at det er mange som ikke tør å stå for meningene sine inne i aktuelle saker, generell debatt osv. heller.

Er mange redde for å ikke bli likt her inne?

Skrevet

Rett til å velge. :fnise:

Skrevet

Jeg krysser av for anonym fordi jeg foretrekker å være nettopp anonym. Og for å skrive på en del forum er jeg nødt til å være innlogget, men skal jeg tvinges til å bruke nicket?

Skrevet

Jeg bruker anonymbruker fordi jeg ikke vil knyttes til et nick.

Ser mange med nick som kommer med så idiotiske utsagn at jeg legger hele brukeren for hat, og kan ikke ta vedkommede seriøst igjen, irriterende.

Skrevet

Jeg krysser også for Anonym når jeg ikke orker å ha tema på "mine innlegg".

Skrevet

Jeg bruker anonym bruker på nesten alt, fordi jeg har muligheten til det.

Skrevet

Jeg bruker anonym bruker på nesten alt, fordi jeg har muligheten til det.

Samme her.

Skrevet

De som var gjester før var jo også det hele tiden, ser ikke at det skal være noe annerledes med AB. Vil man være helt anonym hele tiden, så vil man det!

Gjest navnelapp
Skrevet

-Og for meg tek det bort noko av gleda ved det å vere på eit forum, at ein dannar ein relasjon til dei ulike brukarane, og at ein blir kjent med dei. For meg er anonyme innlegg ok viss det handlar om veldig sensitive ting, men bortsett frå det syns eg det er egoistisk og arrogant.

Slike rekker som den over her, med til dels ganske tynne og dårlege argument ("fordi jeg har muligheten til det", "fordi jeg foretrekker å være anonym" - hallo, er det ikkje det vi er her?) så blir eg berre sur og irritert. Anonyme brukarar seier så mykje usakleg og tildels direkte ondsinna her inne at det gjer at forumet misser verdi for meg. Det er som at vi alle skulle gå rundt i burka.

Skrevet

Jeg er anonym for å plage de som ikke tåler anonyme :lur:

Skrevet

Ser mange med nick som kommer med så idiotiske utsagn at jeg legger hele brukeren for hat, og kan ikke ta vedkommede seriøst igjen, irriterende.

Er det da underforstått at du selv også poster "idiotiske utsagn" og ikke vil bli lagt for hat?

Irriterer meg over sak, ikke hele brukeren.

Poster som anonym så du slipper å irritere deg over meg videre.

Skrevet

-Og for meg tek det bort noko av gleda ved det å vere på eit forum, at ein dannar ein relasjon til dei ulike brukarane, og at ein blir kjent med dei. For meg er anonyme innlegg ok viss det handlar om veldig sensitive ting, men bortsett frå det syns eg det er egoistisk og arrogant.

Slike rekker som den over her, med til dels ganske tynne og dårlege argument ("fordi jeg har muligheten til det", "fordi jeg foretrekker å være anonym" - hallo, er det ikkje det vi er her?) så blir eg berre sur og irritert. Anonyme brukarar seier så mykje usakleg og tildels direkte ondsinna her inne at det gjer at forumet misser verdi for meg. Det er som at vi alle skulle gå rundt i burka.

Er ikke alle som er intressert i å bli kjent med andre, eller at andre skal kjenne dem.

Jeg er en av de. :)

Og nei, man er egentlig så anonym som, man tror med nick. Skriver du 10 innlegg så kan en annen søke de opp. Da kan man klare å legge sammen to og to og kanskje kjenne deg i gjen.

Så har du en kjempe s inna kjæreste som bare røyker Prince, har en nabo som har en meter høyt gress, ei søster med adhd, en sønn som blir mobbet, ei datter som sexer rundt, ja, da "vet" jeg at du er min "nabo" (og forresten, det var et ekempel).

Skrevet

Så da er det bedre å komme med idiotiske utsagn som anonym? :ler:

Skrevet

Må jeg ha en grunn til å være anonym? Du er langt fra anonym med nick. De aller fleste her legger ut så mye av sitt liv at det er lekende lett å finne ut hvem de er for venner, familie, naboer etc.

Jeg kan legge ut like mye selv, men det blir ikke knyttet til meg.

Jada, mange anonyme brukere slenger dritt og sier mye dumt, men det gjør søren meg mange brukere med nick også.

Skrevet

Er det bare jeg som lurer på hvorfor folk starter "er det bare jeg som"-tråder om det samme emnet om og om og om og om og om igjen? Hvor ofte må vi svare på dette egentlig? Dere får sannsynligvis viljen deres til slutt som med gjestene, og får stengt de som vil være anonyme ute fra de fleste fora.

Skrevet

og får stengt de som vil være anonyme ute fra de fleste fora.

Og da skal jeg love at det blir kjedelig her (sikter til motstanderene).

Husker den gangen gjestene var utestengt i en måned og det var ikke like mange debatter da og ting virket litt som en liten spøkelsesby da.

Få inn heller flere moderatorer for jeg er også lei konkuransen i leppeslenging. Og det er faktisk ikke bare ab-ere som slenger med leppene, men også registrerte og gjester.

Problemet er nok ikke ab-ere, problemet er nok hønene, uavhengig av "rase" (ikke "enneskeraser", men forumraser). Det er tross alt et jenteforum og jeg har sett den samme mentaliteten på de fleste jenteforum jeg har vært på. Kakling etter kakling også dukker det jo opp noen hakkeskyllinger her og der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...