AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Jeg lurte på om bivirkningene fra p-piller går over etter en periode? Har gått på Diane i 3 mnd nå, og gått opp mange kilo. Matlysten har vel økt betraktelig tenker jeg. Disse kiloene er greit nok, men er redd jeg bare skal fortsette å gå opp i vekt.. Da vil jeg heller slutte på disse. Men synes ikke det er gøy å klusse for mye med systemet heller, så vil jo helst fortsette. Jeg gikk på diane i 3 mnd for et par år tilbake, og husker at jeg ogå da gikk opp i vekt, og slutta med en gang jeg merket det.
Gjest Spinell Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 (endret) Jeg vet ikke med vektøkning, men da jeg gikk på Diane hadde jeg andre bivirkninger (humørsvingninger og nedsatt sexlyst) og de tok i alle fall ikke slutt. Endret 24. august 2010 av Spinell
Hinata Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Tror det er litt forskjellig, jeg har opplevd at hodepine og kvalme har gått over, men har merket at sexlysten har vært liten hele tiden.
Gjest CandyPanty Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Du kan jo eventuelt bytte merke da? Evt. minipille?
Hinata Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Jeg regner med at TS går på nettopp diane på grunn av kviser eller uønsket hårvekst, og diane er spesielt beregnet mot nettopp dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå