Gjest Pia Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Hei, Er i ett forhold og har en fantasi om å ha sex med kjæresten min i samme rom som ett annet par mens også de holder på. Er det noen som har erfaringer rundt dette? Må innrømme at jeg ikke er sikker på om det er så lurt å gjennomføre da det ofte kan være greit å la en fantasi være en fantasi, men tror jeg vil finne det opphissende å se og høre ett annet par, og se at kjæresten også obeserverer og tenner på det andre paret. Tenkte ikke at man skulle delta i hverandres akt, men kun se, lytte og kjenne på bevegelsene i sengen.
Gjest Månestøv Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Hei, Er i ett forhold og har en fantasi om å ha sex med kjæresten min i samme rom som ett annet par mens også de holder på. Er det noen som har erfaringer rundt dette? Må innrømme at jeg ikke er sikker på om det er så lurt å gjennomføre da det ofte kan være greit å la en fantasi være en fantasi, men tror jeg vil finne det opphissende å se og høre ett annet par, og se at kjæresten også obeserverer og tenner på det andre paret. Tenkte ikke at man skulle delta i hverandres akt, men kun se, lytte og kjenne på bevegelsene i sengen. Har vært med på det et par ganger, og synes vel egentlig verken det var spesielt negativt eller positivt. Tror ikke det er denne typen fantasi som er så farlig å sette til livs, da jeg ikke kan se hvordan sjalusi skal komme inn her. I hvert fall ikke i et sunt forhold. Synes du skal hoppe i det å prøve, liker du det ikke, er det bare å la være å gjøre det flere ganger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå