Gå til innhold

Til menn (28 år +)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv er min favorittkvinne Anna Nicole Smith, da hun var i sine glansdager. Utrolig flott kvinne, jeg elsker den damen. Dessverre er hun død.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Olivia: i38.tinypic.com/141l9p4.jpg

Ja, store romper, jatakk!

Men her inne vil du dessverre møte mange som mener at de er fete, overvektige, late, utrente, osv.

Det er sikkert jentene selv, ottar og sånne som blir sure for oppmerksomheten vi gutta gir de.

Innlegget endret

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Olivia: i38.tinypic.com/141l9p4.jpg

Ja, store romper, jatakk!

Det er sikkert jentene selv, ottar og sånne som blir sure for oppmerksomheten vi gutta gir de.

Alt for mye. Hun har dessuten tatoveringer, fysj.

sitat endret

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Jeg er en 23 år gammel dame som har vært i det samme forholdet i snart 7 år nå. Jeg og min samboer har det i grunnen ganske bra, det er ikke det dette handler om. Det handler mer om bekreftelse ..

Jeg er en brunette med litt lengre enn skulderlangt hår, jeg har relativt store bryster, antakeligvis en noe stor rumpe (men den er i alle fall fast), kraftige lår og legger (da mener jeg muskuløse, trener denne muskelgruppen mye), og noe magefett som jeg gremmer meg over, men som jeg er i ferd med å trene bort. Vekten ligger nå på ca. 78 kg. Ansiktet mitt tror jeg ikke skremmer noen .. Høres dette attraktivt ut for dere, eller er jeg av den typen dame dere absolutt ikke kunne tenke dere, hverken i sengen eller som fast følge?

Jeg spør om dette da det er godt å få bekreftelse på at man fortsatt er attraktive for andre .. selv synes jeg litt eldre menn er tiltrekkende, og det er ofte de jeg får mest oppmerksomhet fra på f.eks. byen. Påfallende .. ?

Jeg faller lett for de slanke asiatiske damene, med laaaangt sort hår, men så er det også sånn, at vi alle har forskjellig smak hva damer angår. Det samme gjelder for kvinneidealet. Slik du beskriver deg selv, vil du nok komme innenfor raten av attraktive kvinner, for de fleste menn.

Men så er jeg heller ikke litt, men en mye eldre mann :-))

Skrevet

Ok, da kan jeg stille diagnosen for deg: fet eller ikke, du lider av prinsessesyndromet.

Jeg har selvtillit ja!! Men jeg forventer ikke å bli tilbedt eller tiljublet og blir ALLTID overrasket over oppmerksomhet og positive kommentarer.

Jeg ville bare beskrive eks på menn som liker oss kvinner med former! Menn som ser ut som maur eller er sterkt overvektige selv liker kanskje andre...Men jeg har jo ikke fasiten, forteller bare om min erfaring.

Skrevet

"Prinsessesyndromet" har jeg aldri hørt om. Selv er jeg ganske jordnær og hyggelig :)

Skrevet (endret)

Og du, glem nå ikke at unggutter (eller menn for øvrig) - også de veltrente - tar nær sagt hva som helst. De er nemlig notoriske opportunister, så øyner de en mulighet til å knulle deg så griper de den med begge henda.

Kjempefint at du poengterte dette, altså - gud forby at noen skulle tillate seg å bli glad over litt oppmerksomhet, liksom. :roll:

Endret av Miss Undercover
Skrevet
Og du, glem nå ikke at unggutter (eller menn for øvrig) - også de veltrente - tar nær sagt hva som helst.

Det gjør de alldeles ikke. Eller var innlegget ment til å være ironisk?

Kvinner tar alt om de bare får penger og status for det, men ikke menn.

Skrevet

Litt av en tråd:)

Uansett du kan ikke si at menn på 28 liker formfulle damer.Finnes sikkert nok av 18 åringer som liker formfulle kropper.

Skrevet

Det gjør de alldeles ikke. Eller var innlegget ment til å være ironisk?

Kvinner tar alt om de bare får penger og status for det, men ikke menn.

Jeg tror jeg dør av latter over alle generaliseringene på dette foumet. :ler:

"Alle kvinner" gjør aldeles ikke det. Det finnes ikke noe "alle kvinner" gjør. Vi er ikke alle like lizm. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...