AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Har lyst å gi en fyr århundrets blowjob, oppskrift?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 *herregud - enda en av disse som skal ta sugeknappen pr brev*
Gjest James Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Ikke bare sutt, men sug ordentlig. Bevege hodet ditt opp og ned, og vær forsiktig med tennene. Og du må selvsagt svelge alt når han kommer. Da vil du se en meget lykkelig mann
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 *herregud - enda en av disse som skal ta sugeknappen pr brev* Og det turde du ikke skrive med nicket ditt synlig? Spar meg, hvorfor er du på disse sidene hvis du bare skal være frekk og nedlatende? Ikke gidd å svar!
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Vått, dypt, ingen tenner, sitt på huk forran meg og titt opp på meg når du suger. Jeg liker en lydig slavepike som betjener herren sin. Om du svelger eller lar det renne nedover haken er begge topp for meg.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 Sjekk www.cpunktet.no Der finner du en utførlig oppskrift Lykke til
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #7 Skrevet 23. august 2010 Ikke bare sutt, men sug ordentlig. Bevege hodet ditt opp og ned, og vær forsiktig med tennene. Og du må selvsagt svelge alt når han kommer. Ikke enig i det siste der! Mange jenter brekker seg og spyr da... Men hvor lenge skal en jente holde på å suge mannen? Mange blir jo slitne etter et par minutter!!
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. august 2010 #9 Skrevet 23. august 2010 Masse spytt og tunge og sug mens du ser han inn i øynene. Blir du sliten i kjeven bytter du på å runke og suge. Gjerne også kombinert av og til Jeg får alltid skryt av mine ferdigheter. Det har jeg fått helt sidne jeg begynte å suge, så må være medfødt hehe. Neida er vel for at jeg eeelsker å suge. Det er noe av det beste jeg vet
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #10 Skrevet 24. august 2010 Vil du ha pluss i boka svelger du... Det var kun din bok. Glad jeg ikke må stå i den. Hørtes lite attraktivt ut.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #11 Skrevet 24. august 2010 Vått, dypt, ingen tenner, sitt på huk forran meg og titt opp på meg når du suger. Jeg liker en lydig slavepike som betjener herren sin. Om du svelger eller lar det renne nedover haken er begge topp for meg. Å sitte på huk i mer enn ett minutt gjør at mange blir slitne i knærne og i lårene og faller om. I tillegg blir det ganske slitsomt å sitte på huk, smatidig som man beveger hodet og ser opp! I tillegg kommer kjevesmertene. Menn bør klare å foreslå andre bedre stillinger som er behagelig for kvinnen å sitte i!
Gjest TomTom Skrevet 24. august 2010 #12 Skrevet 24. august 2010 Det var kun din bok. Glad jeg ikke må stå i den. Hørtes lite attraktivt ut. Det er ikke bare i hans bok. Liker du ikke å svelge, må du lærer deg det (hvis du vil gi han den ultimate blowjoben). Enhver mann som får valget mellom å bli sugd av ei jente som elsker å svelge og ei som ikke liker det vil velge førstnevnte. Uten tvil.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #13 Skrevet 24. august 2010 Det er ikke bare i hans bok. Liker du ikke å svelge, må du lærer deg det (hvis du vil gi han den ultimate blowjoben). Enhver mann som får valget mellom å bli sugd av ei jente som elsker å svelge og ei som ikke liker det vil velge førstnevnte. Uten tvil. Kysser du meg etterpå?
Gjest Airi Chikako Skrevet 24. august 2010 #14 Skrevet 24. august 2010 Herregud. Man begynner å klage over det meste. Om man gir en blowjob så er man vel innstilt på å gi typen en god opplevelse, og sitter ikke og irriterer seg over at man blir sliten i knærne ++ Spør ham hvordan han liker det, eller si til ham at han har lov å komme med innspill. Stort sett tror jeg han forholder seg helt taus og bare fokuserer på at du gjør det uansett. Det er uansett ikke noen fasitt på hvordan man suger. Jeg skifter stilling ganske ofte, og bruker forskjellige teknikker. Det er slitsomt i lengden, men det er lov å bruke en hånd eller få ham til å hjelpe til også. Hvis du takler å svelge, så svelger du, hvis ikke tror jeg ikke han reagerer negativt på at du ikke gjør det. Tror han er glad du gjør det i det hele tatt. Det viktigste er uansett at DU er komfortabel med det. Jeg svelger, rett og slett fordi det blir mindre søl av det, og det går ganske automatisk...
Gjest TomTom Skrevet 24. august 2010 #15 Skrevet 24. august 2010 Kysser du meg etterpå? Ikke øyeblikkelig, nei. TS spør om tips til århundrets blowjob, og mitt tips hvis man skal gi århundrets blowjob er at man SVELGER!
Rights Skrevet 24. august 2010 #16 Skrevet 24. august 2010 Skal vi se. Når jeg er kåt står pikken rett opp (mot magen). Så dersom dama tar tak i den, og drar den slik at den står RETT ut - da er hun på rett spor. Hun må ha en hånd på den, og runke meg, samtidig som hun suger meg. En gang innimellom kan hun sutte litt på ballene, og bare runke til med handa si. Ikke vær redd for å gjøre det raskt / bruke makt. Det er vel ca. den perfekte blowjob for min del.. Har ikke opplevd å bli deepthroatet, så kan ikke uttale meg om det er godt eller ei.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #17 Skrevet 24. august 2010 Å sitte på huk i mer enn ett minutt gjør at mange blir slitne i knærne og i lårene og faller om. I tillegg blir det ganske slitsomt å sitte på huk, smatidig som man beveger hodet og ser opp! I tillegg kommer kjevesmertene. Menn bør klare å foreslå andre bedre stillinger som er behagelig for kvinnen å sitte i! Pute under knærne da vel. Det er ikke noe mer slitsomt og ubekvemt for en kvinne å suge enn det er for en mann å slikke.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #18 Skrevet 24. august 2010 Det er ikke bare i hans bok. Liker du ikke å svelge, må du lærer deg det (hvis du vil gi han den ultimate blowjoben). Enhver mann som får valget mellom å bli sugd av ei jente som elsker å svelge og ei som ikke liker det vil velge førstnevnte. Uten tvil. Tro det eller ei, men det finnes altså menn som syns det er helt greit at ekkelet renner nedover haken også.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #19 Skrevet 24. august 2010 TS spør om tips til århundrets blowjob, og mitt tips hvis man skal gi århundrets blowjob er at man SVELGER! Ah, sist jeg gjorde det tømte jeg alt ut i hans munn da vi kysset rett etterpå. Han syntes sin egen sæd det smakte vondt! Etter det ville han ikke at jeg skulle svelge mer..heldigvis - jippi!!
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2010 #20 Skrevet 24. august 2010 Ah, sist jeg gjorde det tømte jeg alt ut i hans munn da vi kysset rett etterpå. Han syntes sin egen sæd det smakte vondt! Etter det ville han ikke at jeg skulle svelge mer..heldigvis - jippi!! ??? Tror ikke du helt har forstått hvordan man svelger...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå