AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Jeg har rota litt med en fyr (ikke ligget sammen enda). Han er ikke interessert i noe forhold akkurat nå, det vet jeg, men han har veldig lyst til å ha sex med meg. Jeg har klart å bli forelska i han og lurer derfor på om jeg, gjennom å ha sex med han, kanskje kan vinne ham etterhvert. Vet at jeg kan sakene mine i senga, så tror han vil bli imponert...haha Har veldig lyst til å ha sex med han jeg og, elsker sex, men er redd for at dersom det da ikke utvikler seg til noe mer så kommer jeg til å bli enda mer lei meg enn det jeg allerede er... Hva hadde DU gjort?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Jeg hadde hatt sex med ham helt til han fant seg ei dame han VILLE bli sammen med. Så ville jeg tilbrakt det neste året med å fantasere om ham og overbevise meg selv om at han EGENTLIG ville bli sammen med meg, og at det nok HELT SIKKERT ville blitt oss til slutt bare jeg holdt ut. Jeg ville dratt på hver eneste tilstelning hvor jeg visste at han skulle dra, bare for å stå i krokene og vri meg i hjertesmerte fordi han klinte rundt med dama si på dansegulvet og ikke med meg....jeg ville gått grinende hjem, men overbevist meg selv dagen etterpå om at han LIKEVEL ville komme krypende til slutt. HVILKET HAN ALDRI GJØR. Dette er i grunn det som har skjedd MEG hver gang jeg har forelska meg. Det gjør inn i helvetes fobanna vondt hver eneste gang. Likevel lærer jeg aldri. Det jeg skulle ønske jeg hadde lært til nå, er: Når en gutt sier at han ikke vil bli sammen med deg, men likevel ha sex, så mener han akkurat det. Tro meg, det ender i grining.
Gjest jente Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Jeg hadde hatt sex med ham helt til han fant seg ei dame han VILLE bli sammen med. Så ville jeg tilbrakt det neste året med å fantasere om ham og overbevise meg selv om at han EGENTLIG ville bli sammen med meg, og at det nok HELT SIKKERT ville blitt oss til slutt bare jeg holdt ut. ... Når en gutt sier at han ikke vil bli sammen med deg, men likevel ha sex, så mener han akkurat det. Tro meg, det ender i grining. Samme historie.. Nå holder på å ta slutt med ham, for femte gang..
m74 Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Det er klart han vil ha sex med deg uten å ha noe forhold. Det er mye enklere slik. Det kan godt hende han vil ha mye sex med deg fordi du kan dine saker i senga som du skriver. Men han vil ikke ha noe mer eller noe mindre forhold med deg likevel my 2 cents
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå