AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #61 Skrevet 29. august 2010 Tror ikke typen min ville ha likt at du kalte meg en mann Han digger faktisk min villlhet i senga og det får jeg høre veldig ofte. At han er så heldig som har en så deilig jente i senga. Ikke min feil at du har bare dødskjedelige jenter i din seng Nå er jeg jente da. Og kjenner godt igjen skribleriene til andre jenter. Men det er jo mulig du er noe unormal da...
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. august 2010 #62 Skrevet 30. august 2010 Nå er jeg jente da. Og kjenner godt igjen skribleriene til andre jenter. Men det er jo mulig du er noe unormal da... Så jeg er unormal for at jeg liker sex og viser det av hele meg. Og at jegliker å eksprimentere i senga? JAHA JA...
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2010 #63 Skrevet 30. august 2010 Så jeg er unormal for at jeg liker sex og viser det av hele meg. Og at jegliker å eksprimentere i senga? JAHA JA... Ikke unormal, men uvanlig. Som i veldig sjelden vare. Nesten litt eksklusiv.
Snipa Skrevet 31. august 2010 #64 Skrevet 31. august 2010 Jeg har lest denne tråden og vært lett forundret over det som tydeligvis er tilstanden i de tusen hjem... Men etter å ha lest en viss lang tråd på samlivsforumet, så skjønner jeg jo mer. Vi har ønsker langt forbi hva vi opplever å kunne få oppleve. Generelt er norske kvinner ulidelig kjedelige i senga. Som mann skal en være _veldig_ forsiktig med å foreslå spenstig sex. Noe så enkelt som oralsex, både gi og få, kan være farlig å foreslå. Enda farligere er det at dere faktisk kan risikere voldtektsanklager dersom dere overrasker sengepartneren med noe som ikke er gjennomsnakket på forhånd. Sært nok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå