Gå til innhold

Nekter meg selv mat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har drevet med selvskading i flere år, men nå er jeg sammen med en som stadig passer på at jeg ikke gjør det. Og sier de riktige tingene for å få meg til å la være.

Men nå har jeg begynt å sulte meg, jeg kan ikke skade meg selv på den måten lenger. Fordi han stadig passer på, men ingen legger merke til hvor mye jeg spiser. Kanskje folk skjønner hvor mye hjelp jeg faktisk trenger? Hvis jeg ikke spiser..

Jeg vet på en måte at jeg er teit, men jeg holder på å bryte sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjær deg, du kommer til å bryte enda mer sammen om du begynner å sulte deg! Det lover jeg..

Så søk hjelp istede for å prøve å få folk til å "skjønne" det. Snakk med kjæresten din om at du prøver å spise lite, for du vil VIRKELIG ikke ha en spiseforstyrrelser. For du vil vel ikke få det værre og få enda flere problemer?

Skrevet

Jeg har kommet dit hen, at jeg tenker at jeg ikke kommer til å komme meg gjennom mine problemer, eller bli kvitt de.

Kanskje det bare finnes en utvei? Jeg har ikke tenkt på hvordan jeg avslutter alt, men bare det at jeg tenker at det ikke finnes noen utvei. Eller at jeg virkelig holder på å miste kontrollet skremmer meg.

Gjest navnelapp
Skrevet

Denne tråden kjem til å bli stengt, men eg vil berre seie dette til deg: Ta kontakt med fastlegen din, helsesøster, psykiatrisk legevakt, ein eller annan fagperson som kan hjelpe deg. Mental helse har ein hjelpetelefon, finn fram til det nummeret og snakk med nokon som kan noko om dette. Vi her inne er ikkje fagutdanna til å gi råd i slike situasjonar. Lykke til! :klem:

Skrevet

Hva med å be om hjelp?

Skrevet

Kjære Anonymbruker!

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite om det ligger god kompetanse bak svarene som gies.

Jeg vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.

Vennlig hilsen Het Potet

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...