monkey Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 hei... tittelen høres ikke så fristende ut,men må spørre..jeg har idag fått sort avføring og lurer på om noen har opplevd det samme?? ble nærmest sjokkert!!! kan det være fordi jeg har spist så mye blåbær i det siste???? har hatt treg mage i 7-8år,men aldri opplevd liknende...
eventyrjenta Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Vist du går på jernpiller kan det være de som gjør det, er normalt. Aldri hørt om blåbær som gjør det.
Gjest gjest Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 hei... tittelen høres ikke så fristende ut,men må spørre..jeg har idag fått sort avføring og lurer på om noen har opplevd det samme?? ble nærmest sjokkert!!! kan det være fordi jeg har spist så mye blåbær i det siste???? har hatt treg mage i 7-8år,men aldri opplevd liknende... Hvis du har hatt treg mage i 7-8 år og plutselg får sort avføring uten å ha tatt jerntilskudd bør du ta en avføringsprøve hos fastlegen for å se om du blør et sted i maven eller tarmen. Sort avføring kan bety at du har en en blødning høyt oppe i fordøyelsesystemet som kan trenge behandling. Så jeg ville sjekket det ut og ikke avfeid det med blåbær eller annen mat når du har hatt treg mage i mange år.
Essie_ Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Det KAN være en blødning, men mest sannsynlig er det blåbærne. Ville uansett gått til legen og bedt om å få ta en Hemo-fec.
stortsettglad Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Jeg får sort avføring etter å ha drikket rødvin. Hvis det er forbigående en dag ville jeg ikke bekymret meg, men har du det over noen dager er det sikkert lurt å kontakte lege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå