Wonders Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Fant en side her over gavekort man kan kjøpe på restauranter http://shop.fursetgruppen.no/category.html?category_id=5 Jeg liker å betale regningen når vi er ute å spiser, og det blir litt pinlig noen ganger. Så dette gavekortet er perfekt. Bedre enn å ta opp lommeboken.
Rosalie Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Not my cup of tea. Å flashe gavekort på restaurant er virkelig pinlig.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Hvorfor er det pinlig å skulle betale regningen. Man må jo likevel få regningen når man betaler med gavekort, og ev. betale resterende beløp, eller få tilgodelapp (?) på det resterende beløpet...
Grønt blad Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Not my cup of tea. Å flashe gavekort på restaurant er virkelig pinlig. Enig med Rosalie. Ikke helt min stil.
Furstina Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Det är väl en fin gave? Att ge bort en måltid på restaurang? Ger man det till ett par med barn, och inkluderar barnvakt är det en otroligt fin gave tycker jag. Klubben där jag tränar gav bort barnvakt plus restaurangbesök (vet inte om det var gavekort eller inte) till de som driver den - mycket mycket uppskattat
Anglofil Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Sikkert fin gave til de som liker det, men jeg kunne nok ikke tenkt meg å spise på noen av disse restauratene. Å betale med gavekort på restaurant derimot hadde jeg ikke hatt noen problemer med. Mvh Yvonne
Perelandra Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 Jeg fikk gavekort til et spisested av den tidligere jobben min. Det syntes jeg var bra. Til bryllup blir det noe annet, men siden de aller fleste brudepar har bodd sammen på forhånd og har det meste de trenger, så synes det er en god idé å gi opplevelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå