Gå til innhold

Sex i fylla

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er helt forferdelig!

Jeg syns det blir så flaut å tenke på det at den andre kanskje ikke er like full som deg, å han/hun tror selv at jeg ikke er helt drita...

Jeg har hatt sex med en gutt en del ganger etter fester(5 ganger). Hele tiden med den samme gutten får jeg det liksom ikke helt til, det blir teit. Jeg orker ikke å holde på så lenge, det føles ut som en evighet, og helt uten å faktisk kjenne det så kan jeg bare si at jeg får orgasme! :O

Jeg føler at jeg må gjøre det i edru tilstand for å motbevise at jeg er dårlig. Men det kan jo hende han ikke er så flink selv og det går på meg?

Åh huff, fyllesex er rart, men hver gang vi har hatt sex har han ikke hatt slapp penis pga alkohol. Vil det si at han ikke er så full da, eller kan noen ha erigert penis selv i fylla?

Lurer på om ikke jeg skal ta en edru runde en gang? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex i fylla er skjelden noe spesielt bra.

Jeg har en regel: De/den jeg ikke vil pule i edru stilstand har jeg ikke interesse av å pule i fylla. Ølbrillene er skumle.

Tror ikke det uvanlig å få den opp helt fint selv om han er ganske full. Min erfaring er at det varierer fra gang til gang + om han er trøtt osv.

Om han er en person du har interesse av å pule på, pul i vei :) Hvis du kun vil pule han for å "motbevise" noe syns jeg at det ikke høres ut som en grunn til å pule noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...