Gå til innhold

Hva gleder du deg til?

kie

Anbefalte innlegg

Det er mange gleder ved å ha småunger i huset.

Allikevel er det kanskje enkelte ting man gleder seg til vil skje når de blir store.

Hva gleder du deg til?

---------------------------------------------

Jeg gleder meg til:

-netter med uavbrutt søvn

-gulv uten all slags leker

-at det er ryddig lengre etter at man har ryddet

-frihet til å slenge på seg jakka og dra på kino, restaurant o.l

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

rot og søl med smuler og mat slutter ikke med barna. når de er store ser du at mannen din er likedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-05-02 20:46, anonym wrote:

rot og søl med smuler og mat slutter ikke med barna. når de er store ser du at mannen din er likedan

*ler*

Ja det er kanskje noe i det icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg "gleder" meg til eldstemann flytter ut slik at jeg får eget soverom og privatlivet mitt igjen.

Forøvrig så kan si at det behøver absolutt ikke bli mer ryddig bare fordi barnet blir større icon_smile.gif

Den eneste fordelen jeg kan se sånn umiddelbart er at man kan gå ut/til venner uten barn. Til gjengjeld så går de aldri og legger seg. Å så kan jeg ta den tiden jeg ønsker i dusjen. Har relativt store barn og ser at det er både ulemper og fordeler selv om de blir eldre.

Jeg tror vi får bare nyte de. Hver alder sin sjarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til datteren min får lengre og tykkere hår slik at jeg kan lage søte musefletter på henne.

Ellers gleder jeg meg til den dagen hun kommer hjem med den første blomsten som hun har plukka selv,til meg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå gleder jeg meg til at vi skal på "bli kjent" dag på skolen som min datter skal begynne på til høsten. Hun er snart 6 år, har felt sine første tenner for noen uker siden og er nå "veldig" klar for å bli skolejente. I dag er altså den store dagen så både mor og datter har nok mange sommerfugler i magen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg gleder meg til den dagen dattern min kommer til meg og gir meg en god klem og sier: takk for at du er til mamma - takk for at jeg har fått en flott barndom. Nå flytter jeg for meg selv, og med din hjelp skal jeg ta dette på strak arm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg gleder meg til å kunne lese en bok når jeg vil, dra på tur uten å planlegge i ukesvis, å kunne si at nå kan jeg ikke gjøre det eller det fordi jeg skal noe annet!!

Men jeg gruer meg litt til ungene blir store også, jeg vet jo ikke hvordan jeg vil takle at de blir selvstendige. Tror det går bra jeg...icon_rolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

jeg gleder meg til datteren min begynner å snakke skikkelig icon_smile.gif hun har så masse hun vil si, men så få ord! så jeg er så spent, og gleder meg veldig icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg gleder meg til å få barn jeg. Til å rydde opp rotet, vaske bort søl, netter med avbrutt søvn og bleieskift.

Det er koselig å vite at man er viktig i en persons liv. At det lille nurket ikke kan leve uten deg. Og når du da ligger der og ser ned på mirakelet, DA er alt det andre glemt.

Jeg gleder meg til å få barn jeg kan klemme, og fortelle hvor glade jeg er i dem. Og de skal sovne på fanget mitt mens jeg synger nattasanger.

Men det er så lenge til.. *lengte, lengte*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og når de blir store og selvhjulpne i mer eller mindre grad, sitter man der og mimrer om hvor koselig småbarnstiden var. Og om ikke det var nok, begynner lengselen etter et nytt barn å melde seg også. icon_rolleyes.gif

Hver alder har sin sjarm, heter det...skulle ønske jeg var mer oppmerksom på det da barna mine var små. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

*Jeg gledrer meg til den dagen jeg sier at jeg er glad i henne og hun sier det til bake.

*Jeg gleder meg til hun kan snakke

*gleder meg til hun får nokk hår til at man ser at hun er en jente.

*Gleder meg til hun ser på meg og sier : mamma kan ikke vi få en baby ,jeg vil ha en lille søater eller lille bror....

*Jeg gleder meg til hun kommer inn på morningen for første gang med fokost.

Som består av råe egg og kaffe som man kan spie med skje.

*Gleder meg til hun har plukket blommster til meg selv og hun står der med en glis av stolthet om munnen.

*Gleder meg til vi skal kjøpe skolesekk og prate om første skole dag.

Jeg gleder meg til hver dag av mitt liv sammen med min datter.

Det er så flott for hver dag som går så blir vi bedre og bedre kjennt og jeg blir stoltere og stlolter av henne for hver dag som går.

Hun er min lille solstråle og jeg hadde alldrig trod at det kunne være så fantastiskt å bli mamma som det det er.

*Jeg gleder meg til hun får oppleve hvor flott det er å være mamma og hvor mye glede barn gir oss voksne.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å se ham igjen jeg.. Akkurat nå er han i barnehagen, men skal jo hente han igjen i ettermiddag. Og så gleder jeg meg til å kjøpe 17 mai blåse i ettermiddag, han har mast om det i en uke minst, og i dag skal han få. Da blir han vel glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...