Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk må også få lov til å diskutere prisene tjenestene som selges på "nettbutikken hildechristina.com", og om det er verdt å betale det, uten å få slengt "janteloven" etter seg. Det er helt vanlig å diskutere slikt, når det gjelder andre varer og tjenester. Hva er det som er så spesielt her?

Skrevet

Folk må også få lov til å diskutere prisene tjenestene som selges på "nettbutikken hildechristina.com", og om det er verdt å betale det, uten å få slengt "janteloven" etter seg. Det er helt vanlig å diskutere slikt, når det gjelder andre varer og tjenester. Hva er det som er så spesielt her?

Fordi folk ikke klarer å skille mellom privatpersonen og personen som selger et produkt/nettbutikken. Noe som egentlig ikke er så merkelig; skille er vagt.

Skrevet

Denne diskusjonen har tatt for seg en hel del annet enn den affiliate-avtalen..

Skrevet

Fordi folk ikke klarer å skille mellom privatpersonen og personen som selger et produkt/nettbutikken. Noe som egentlig ikke er så merkelig; skille er vagt.

Enig, og det er ett valg eieren av hildechristina.com har tatt, og bør være klar over når en leser tilbakemeldinger her inne. Kritikken går ikke på HC som privatperson.

Skrevet

Hater mennesker som prøver å virke smartere enn andre ved å rakke ned på argumentene deres. Det er ikke alle som klør like i fingra etter å diskutere så vanvittig.

Skrevet

At en blogger er utdannet hudpleier er ikke nok til at jeg har full tillit til hva hun anbefaler- tvert imot,

mange hudpleiere ser ut til å ha blitt hjernevasket, de er overbeviste om at merkene de brukte under utdannelsen er overlegne alt annet, og anbefaler samme produktene om og om igjen. Når bloggeren i tillegg ikke har jobbet noen år som hudpleier, har de ikke noen imponerende kompetanse, grunnleggende kunnskaper om ingredienser og slikt har jo de fleste av oss som er over gjennomsnittlig interessert i kosmetikk. Selv ville jeg aldri betalt for å få anbefalt et produkt fra HC, siden hun ofte gir produkter jeg finner langt fra gode nok toppkarakter. Det finnes nok av bloggere med mer imponerende kunnskapsnivå og erfaring som gir råd helt gratis, og sider som MUA gjør det å finne de beste produktene lett. Med mindre du ikke forstår basic engelsk eller er ekstremt lat, er det ikke nødvendig å betale for en simpel produktanbefaling, spesielt fra noen som synes å finne normal høflighet unødvendig.

Veldig enig i dette.

Skrevet

Veldig enig i dette.

Jeg også. Skjønner ikke at folk leser bloggen hennes. Ikke er den noe spesielt god, og hun heller ikke hyggelig. Finnes mange mye bedre blogger der ute, der bloggeierne er hyggelige!

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...