Gå til innhold

Oppklippet hår?

Mrs. B

Anbefalte innlegg

Skal til frisøren og klippe meg imorgen. Håret mitt er nå litt lenger enn forbi skuldrene mine og jeg vil derfor klippe det for å se litt freshere ut. Tidligere har jeg klippet det rett av og litt skrått foran. Denne gangen derimot lurer jeg på om jeg skal klippe det opp litt.

Det jeg lurer på nå er om noen har noen fine bilder med oppklippet hår? Har ikke funnet noe fint på nettet, og er jo greit å ha med til frisøren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tipset! Det første bildet på den første linken var akkurat noe sånt jeg så for meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Helt perfekt den frisyren der. Drømmefrisyren min....

Men jeg har hår med masse volum og fall/krøller, så det går nok ikke...:(

Lykke til med klippen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har hår med masse volum og fall/krøller, så det går nok ikke...:(

Heldiggris, ville nå jeg ha sagt! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, nå er jeg ny og fin på håret. Ble ikke så veldig stor forskjell egentlig - jeg klippet ikke fullt så mye opp som hun på bildet, men det ble jo ihvertfall litt friskere og mer "sprettent". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Elsket den første frisyren jeg også... Men er det ikke veldig stress å få det til å se fint ut om morgenen?

Og jeg har lugg.. er det noe fint med en slik frisyre og lugg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket den  første frisyren jeg også... Men er det ikke veldig stress å få det til å se fint ut om morgenen?  

Og jeg har lugg.. er det noe fint med en slik frisyre og lugg?

Ja det må en del føning og styling til for å få det som på det bildet, og det har ikke jeg tid til om morgenen når jeg skal på jobb. Men uansett henger det finere nå enn om det bare skulle vært klippet rett av. Og da kan man jo style seg ekstra når man skal ut. :)

Vet ikke helt hvordan det blir med lugg.. kommer an på hva slags lugg kanskje.. hør med frisøren din du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...