Tequila Skrevet 22. august 2010 #1 Del Skrevet 22. august 2010 Har lest andres treningsdagbøker i all hemmelighet, men synes det er på tide å prøve det selv også. Har prøvd noe lignende tidligere, men kanskje jeg tar alt mer seriøst når jeg legger det ut på nettet? Målet mitt er å gå ned 20 kg; veier pr. dags dato ca. 95 kg og er 1.79 cm høy. Man ser ikke på meg at jeg veier såpass, men føler at jeg har godt av å droppe et par kilo, og synes 75 kg virker som en fin vekt. Kommer til å veie meg hver søndag, har av erfaring sett at det funker fint. Skal begynne å trene 4-5 dager i uka, og spise minimalt med chips/brus/sjokolade. Begynner allerede i dag å trene, slik at jeg får kommet ordentlig i gang. Må bare vente til treningssenteret åpner først I morgen reiser jeg på klassetur, som gjerne er en liten fat-camp i seg selv. Masse klatring i fjell, og gåing i skog og mark (på tirsdagen blir det så tidlig som kl. 7 om morgenen.) Ikke har jeg med meg den standard kvikk-lunsj sjokoladen eller cola'en heller, så dette lover jo godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 22. august 2010 #2 Del Skrevet 22. august 2010 Hei! Moro med flere dagbøker, gleder meg til å følge deg nedover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tequila Skrevet 22. august 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 22. august 2010 Gina_ Skrevet i dag, 14:54 Hei! Moro med flere dagbøker, gleder meg til å følge deg nedover Har nettopp vært og trent, utrolig herlig å få komme i gang igjen, spesielt siden jeg ikke har trent særlig siden rundt 16. august. - 45 minutters cardio (intervalltrening). - 20 situps. - 20 kg chest press, 15x3. - 30 kg pull down (nedtrekk)15x3. - 30 kg shoulder press 15x3. Er en begynnelse, i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 22. august 2010 #4 Del Skrevet 22. august 2010 Oi, flink du er da! Jeg har ikke peiling på styrketrening, men har planer om å starte med det om et par uker Men det høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. august 2010 #5 Del Skrevet 22. august 2010 Titter innom her, jeg. Er helt imponert over treningsøkten din, jeg. Har du trent (mye) før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 23. august 2010 #6 Del Skrevet 23. august 2010 For en pangstart på treningen! Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå