Gå til innhold

hvordan blir du på fylla?

Fremhevede innlegg

Skrevet

nå er jeg lei av oppførselen min på fylla, rett og slett!

jeg synes det er et lite "problem", jeg husker lite og ingenting fra kvelden før og gjør teite ting foran andre. dvs. jeg flørter mye (grensa går på kyssing, går aldri så langt) og tuller med mannfolk foran andre. og i går var det en 17- åring som hadde sneket seg inn på utestedet som fikk gjennomgå :roll:

jeg kjenner han fra før og han var like ille som meg! er selv 23 år og venninnene mine prøvde og si at nå var det kanskje nok og at jeg måtte ro meg ned litt, men hører jeg på de?? neida! :murvegg:

og nå har jeg tatt noen telefonrunder med venninnene og jeg synker bare lengre og lengre ned i skamstolen :klaske:

og spesielt nå som jeg kanskje er på tur og ha noe på gang med en fyr (vet ikke helt enda hva vi er, ganske ferskt og nytt) så skal jeg skjerpe meg med inntaket av alkoholen!!

er det bare jeg som blir så teit? hvordan blir du etter mye inntak av alkohol? :skaal:

har et lite håp om noen trøstende ord kanskje..... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir også teit! Flørtende, kåt og sier alt for mye jeg ikke burde.

Skrevet

jepp glemte og nevne kåt..... :filer:

ts

Skrevet

jeg gjør egentlig ikke så mye dumt, men ordene som kommer ut av munnen min er der verre med. tenker ikke før jeg snakker i det hele tatt.. og noen ganger sier jeg ting jeg ikke egentlig mener engang.. folk sier jo at man snakker sant og ærlig i fylla, men for meg er ikke det alltid tilfellet! dette er jo ikke det verste som kan skje på fylla, men uff..! kan bli en tanke pinlig i ettertid! min fylleangst er (nesten) alltid at jeg har sagt ting at jeg angrer på/ikke egentlig mener, og ikke at jeg har gjort noe veldig teit.. :P

Skrevet

Jeg kjenner meg selv igjen i det du skriver! Var slik før jeg også.. men du må bare ta deg sammen og drikke litt mindre på vors (lett og si).. Drikk gjerne noen glass med vann på vors, et gjør jeg, og det går myyye bedre!! kanskje det ikke funker for alle, men jeg har hvefrtfall myye bedre kontroll på byn nå! Er ofte jeg ikke husker så mye selv.. men trenger ikke alltid vere dritings for at enn ikke skal huske alt!!:)

Drikker du sprit bør du kanskje vurdere å begynne å drikke noe anna :)

viss du har noe på gang med en fyr burde du vertfall skjerpe deg litt.. ellers kan det fort bli ødlagt!

Lykke til :)

Skrevet (endret)

Veldig pratsom og ganske lattermild. Litt høglydt. Bortsett fra det er eg nok ganske lik i full og edru tilstand.

Men har nok gjort mykje dumt i fylla, ja. Men har lært å begrense spritinntaket. Det hjelper!

Endret av virw
Skrevet

ts her

ja det er nok spriten som gjør det, og jeg drikker fort samt at jeg ikke drikker så ofte, og er liten og lett så jeg tåler lite :gjeiper:

drikker jeg hjemmebrent er jeg ihvertfall "fucked"!! men det hører til sjeldenheten heldigvis!

jeg liker og være lettere beruset der hvor man blir lattermild, blir mer frempå og får mer selvtillitt uten og glemme alt og uten og oppføre seg som en idiot :P

Skrevet

Jeg blir søt, morsom, sjarmerende og lattermild.:D

Andre vil kanskje si skravlete og tåpelig, men men... :sjenert:

Skrevet

Jeg blir som deg og det er noe dritt ja.

Det går bedre hvis jeg ikke shotter. Blir også flørtete, kåt (men på typen) men har lett for å bli veldig lettkledd etterhver. huff.... Jeg som egentlig er sjenert. Skjønner heller ikke hvordan ting hender. Men et tips er hold deg unna shotter og drikk kaffe ved siden av. Da holder du litt på hodet og vann innimellom.

Skrevet

Jeg har en tendens til å begi meg ut i heftige diskusjoner som kan ende opp i krangel og tårer (for min del..)

Noen ganger blir jeg sentimental og sippete, og da blir jeg flau dagen derpå.

Hvis jeg holder meg til vin, øl og cider så går det som oftest helt fint, men det er verre hvis jeg drikker sprit..

Gjest Cupcakes
Skrevet

har fått høre fra noen venninner at jeg vist er kjempe morsom å ha med på fylla :P også blir jeg enda mer skravlete enn jeg er til vanlig, og det med vilt ukjente mennesker, ganske flørtete også i grunn. blir ganske vimsete også. og har tedenser til å si ting rett ut og har ved noen anledninger lagt ut om litt private soveroms detaljer til meg og samboeren.. :ler:

men møter jeg noen jeg ikke liker i det hele tatt kan det fort bli en heftig diskusjon med de...

Skrevet (endret)

Enten blir jeg veldig hyper og blid eller så kan jeg og bli litt irritabel. Dramaqueentendenser har jeg og iblant merka, ikke så forferdelig da, men nok.

Også går skravla litt mye, kan bli litt vel fortrolig med folk, og sier vel noen ganger litt mer enn jeg egentlig hadde ønska.

Et annet er at jeg omtrent uansett alkholnivå husker alt som skjedde i detalj. Det kan faktisk og være en plage iblant.

Endret av Cordelia
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg blir enten kjempeglad, pratsom og lykkelig, eller emosjonell og ustabil. Som oftest det første, heldigvis.

Vanligvis er jeg ganske alvorlig av meg, så venner av meg synes jeg blir ganske morsom i fylla, men jeg vet ikke helt om jeg er enig.

Skrevet

Aner ikkje. Har bare vært full to ganger, og det er lenge siden. Eg tror eg var som vanlig då, med ein ekstra dose sjangling. No er eg nesten heilt avholds. Om eg drikker så drikker eg veldig lite. Er for opptatt med å passe på de eg drikker med, siden de har ein tendens til å havne i trøbbel.

Skrevet

Blir veldig pratsom og lattermild! Blir også veldig direkte :P Får aldri blackout, bank i bordet, så husket mye morsomt :skratte:

Skrevet

Pratsom, høylytt, blid og supersjarmerende. :nigo:

Skrevet

Kan plutselig alle sanger! Er pratsom til vanlig, men blir super pratsom med alt og alle! Flørter som en tulling, selv om jeg ikke forstår hvorfor. Har klare intim grenser nesten samme hvor fyll jeg er.

Forekommer at jeg sier høyt det jeg tenker! Får også et foreldreansvar for fulle jenter til tider! Gremmes!

I gjengen så har vi en gyllen regel, når klokka er passert 2300 så snakker vi ikke om det som skjer etterpå! Huske den som huske kan!

Skrevet
Kan plutselig alle sanger!

For ikke å snakke om språk :sjokkert:

Skrevet

Jepp, snakker engelsk som det er morsmålet mitt. Tysk og spansk likeså :D

Skrevet

Drikker jeg sprit blir jeg gjerne sånn, så det har jeg lært å holde meg unna. Syns også at jeg har blitt for voksen til å "være på fylla" (er i 20-årene) så holder meg til øl. Da blir jeg bare en livligere og morsommere utgave (tror jeg selv i alle fall) og klarer fint å vurdere om ulike innfall er smart eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...