dnil Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Der jeg bodde før var det en tyrkisk grønnsaksbutikk hvor jeg ofte kjøpte børek. Nå bor jeg i Oslo sentrum (i nærheten av St. Olavs plass), og lurer på om det finnes noen tilsvarende butikker i nærheten (ikke deli de luca som er dyr og dårlig).
Gjest Arlequin Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 De fleste invandrerbutikkene selger dem i forskjellige varianter, så det burde ikke være vanskelig å finne.
dnil Skrevet 22. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2010 (endret) Det er vanskeligere enn man skulle tro. Har lett og ikke funnet. Lurer derfor på om noen vet om konkrete innvandrerbutikker av dette slaget i (det vestlige) sentrumsområdet. Endret 22. august 2010 av dnil
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Er du av og til ved holdeplassen "Brugata"? Der i Storgata ligger det en innvandrerbutikk med god børek. Tror de har tre typer.
Pimp Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 jeg pleide alltid å spise børek på vei til Rikshospitalet. Det er en tyrkisk bakeri ved trikkholdeplassen mellom Riksen og Blindern:)
Gjest Wolfmoon Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Trikkeholdeplassen som nihilisten mener er Forskningsparken (er flere holdeplasser etter det før rikshospitalet)
Violet Hill Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 Det er jo en slags dagligvareforretning rett ved st. olavs plass, i gaten opp mot coop i pilestredet park, som drives av innvandrere og selger litt forskjellig bakverk. Er ikke sikker på om de har akkurat børek, men du kan jo stikke innom der
Optimist6 Skrevet 24. august 2010 #9 Skrevet 24. august 2010 (endret) grønland Endret 24. august 2010 av livsfilosofi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå