Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Der jeg bodde før var det en tyrkisk grønnsaksbutikk hvor jeg ofte kjøpte børek. Nå bor jeg i Oslo sentrum (i nærheten av St. Olavs plass), og lurer på om det finnes noen tilsvarende butikker i nærheten (ikke deli de luca som er dyr og dårlig).

Videoannonse
Annonse
Gjest Arlequin
Skrevet

De fleste invandrerbutikkene selger dem i forskjellige varianter, så det burde ikke være vanskelig å finne.

Skrevet (endret)

Det er vanskeligere enn man skulle tro. Har lett og ikke funnet. Lurer derfor på om noen vet om konkrete innvandrerbutikker av dette slaget i (det vestlige) sentrumsområdet.

Endret av dnil
Skrevet

Er du av og til ved holdeplassen "Brugata"? Der i Storgata ligger det en innvandrerbutikk med god børek. Tror de har tre typer. :sikle:

Skrevet

Den skal jeg sjekke ut :)

Skrevet

jeg pleide alltid å spise børek på vei til Rikshospitalet. Det er en tyrkisk bakeri ved trikkholdeplassen mellom Riksen og Blindern:)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Trikkeholdeplassen som nihilisten mener er Forskningsparken (er flere holdeplasser etter det før rikshospitalet) ;)

Skrevet

Det er jo en slags dagligvareforretning rett ved st. olavs plass, i gaten opp mot coop i pilestredet park, som drives av innvandrere og selger litt forskjellig bakverk. Er ikke sikker på om de har akkurat børek, men du kan jo stikke innom der :)

Skrevet (endret)

grønland

Endret av livsfilosofi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...