Gå til innhold

Backpacker forum!?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, google er ikke min venn.

Noen som sitter på gode backpackerforum? Tenker helst på skandinaviske, men kan også være engelskpsråklige selvsagt.

Forum der backpackere deler erfaringer, reiser, tips om mat, transport og losji.

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et eget nettforum hos Lonely Planet, husker ikke navnet men det ligger link på nettsidene deres.

• 3 uker senere...
Skrevet

Backpacker.no

Der er det er forum ;)

• 3 måneder senere...
  • 2 år senere...
Skrevet

Noen som sitter på gode backpackerforum? Tenker helst på skandinaviske, men kan også være engelskpsråklige selvsagt.

Forum der backpackere deler erfaringer, reiser, tips om mat, transport og losji.

Anyone?

Anyone?

Det mest oversiktelige forumet er kanskje www.backpackerboss.com . Det ser ut til å være relativt nytt, men det virker som om det har potensialet :danse: Du kan jo se om du liker det :)

Skrevet

Det mest oversiktelige forumet er kanskje www.backpackerboss.com . Det ser ut til å være relativt nytt, men det virker som om det har potensialet :danse: Du kan jo se om du liker det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...