AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Nei, google er ikke min venn. Noen som sitter på gode backpackerforum? Tenker helst på skandinaviske, men kan også være engelskpsråklige selvsagt. Forum der backpackere deler erfaringer, reiser, tips om mat, transport og losji. Anyone?
Gjest Badabing Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 http://www.worldbackpackers.net/forum/ Det var et norsk backpackerforum tidligere, men det har blitt lagt ned.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Det er et eget nettforum hos Lonely Planet, husker ikke navnet men det ligger link på nettsidene deres.
yabloko Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Verdensvant.no - virker som det er ganske nytt, men ser lovende ut.
backpackerpro Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Nei, google er ikke min venn. Noen som sitter på gode backpackerforum? Tenker helst på skandinaviske, men kan også være engelskpsråklige selvsagt. Forum der backpackere deler erfaringer, reiser, tips om mat, transport og losji. Anyone? Nei, google er ikke min venn. Noen som sitter på gode backpackerforum? Tenker helst på skandinaviske, men kan også være engelskpsråklige selvsagt. Forum der backpackere deler erfaringer, reiser, tips om mat, transport og losji. Anyone? Det mest oversiktelige forumet er kanskje www.backpackerboss.com . Det ser ut til å være relativt nytt, men det virker som om det har potensialet Du kan jo se om du liker det
backpackerpro Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Det mest oversiktelige forumet er kanskje www.backpackerboss.com . Det ser ut til å være relativt nytt, men det virker som om det har potensialet Du kan jo se om du liker det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå