AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Flere jenter det ute som er det? Nå er jeg lei og merker at det gjør noe med meg. Kjæresten påstår jeg er den fineste og deilgste jenta som finnes, men sex lyst har han ikke. Nå har det gått 1 år og det blir sjeldnere og sjeldnere sex Jeg har vært tolmodig. Vi har snakket om det og det kom frem at han egentlig aldri har hatt det store sexlysta sier han da. Igår tok jeg intiativet til å spørre om vi skulle bestille piller Black Bull. Jeg ble sittendes på nettet å søke på tema. Han sier at det må prøves, men føler det er lite tak i han og interesse. Han sier det er litt tabu for han og det skjønner jeg. Men om han ikke vil miste meg så skulle man tro han ville være litt mer intressert. Jeg har også prøvd å si at vi må kunne kose og om vi begynner så får vi da lyst. Dette har gjort at han er usikker og det skjønner jeg. Jeg vet ikke snart mer hva jeg kan gjøre for å hjelpe han. Jeg prøver ikke å mase. Det har gjort at jeg ikke tør å prøve meg heller. Jeg savner lidenskap, leken og sexen i livet mitt. Jeg merker jeg er lei meg og at jeg ikke er like lykkelig som jeg burde være.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Det finnes fler.. Har datet en fyr en stund.. og i begynnelsen hadde vi kjempe mye sex.. Nå er det vel snart 3 mnd siden noe... Vi treffes rundt 4 ganger i uken. Og han sier han er veldig gla i meg og forelsket i meg, og det ikke har noe med meg å gjøre.. Savner selv den nærheten det gir.. Men vil ikke mase for jeg føler jeg ikke kommer noe lengre med det.. Men det er frustrerende av og til..
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Det finnes fler.. Har datet en fyr en stund.. og i begynnelsen hadde vi kjempe mye sex.. Nå er det vel snart 3 mnd siden noe... Vi treffes rundt 4 ganger i uken. Og han sier han er veldig gla i meg og forelsket i meg, og det ikke har noe med meg å gjøre.. Savner selv den nærheten det gir.. Men vil ikke mase for jeg føler jeg ikke kommer noe lengre med det.. Men det er frustrerende av og til.. Vi hadde også oftere sex i starten, men merket at det ikke var så mye interesse da heller. Men da gikk det maks 2 dager uten. Det var nok pga det var nytt og spennedes og vi var nyforelsket. Vi har snakket veldig mye om det, men det blir liksom aldri bedre. Jeg får se om han tar tak i det nå og bestiller seg piller selv. Han skjønner min frustasjon sier han. Min har hatt komplekser og kanskje din kjæreste også har det? Uansett tenker jeg de pillene kan gjøre at han får mer lyst og slapper av. Vil prøve alt før jeg gir slipp, men vet ikke hvor mye lenger jeg klarer å leve sånnt. Hva skjer om 10 år liksom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå