Gjest lydia Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Hei Er en dame på 40, som har hatt så vonde pupper de siste mnd. Jeg har vært plaget av dette før i forbindelse hormonspiral, men nå bruker jeg ikke dette. Ikke er jeg gravid heller, da jeg ikke har hatt samleie på minst 2 år.... Kan det være overgangsalderen som spiller meg et puss? Endrer brystene seg da? Syns de er blitt ørlite større og så er de så vonde Har kjent etter klumper, men finner ingen, og begge puppene er vonde. Håper noen har litt peiling her :D
Gjest Monica Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Hei, er like gammel som deg og i samme situasjon. Jeg fikk tatt mammografi da jeg var usikker på om noe var galt, alt var okei. Trolig er det litt hormonkluss i kroppen. Men er det vondt bør du ta en prat med legen din. Alt er sikkert okei, men det er ikke godt og være bekymret. Mye skjer i kroppen ettersom vi eldes og spesielt i 40 årene. Normalt pleide dette bare og skje ved eggløsning og fram til mensen kom, men er titt og ofte øm. Så mitt råd er at du tar kontakt med legen å få en prat der og eventuelt en mammografi for din egen skyld. Jeg ble beroliget etter min og synes ikke det var så gale etterpå. Når vi bekymrer oss blir alt mye verre.
Riskrem Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Nå er jeg bare 25 år, men jeg får litt vonde pupper rundt eggløsning og litt frem til mensen starter. Jeg har kobberspiral.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå