Gjest Bompi Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Jeg har en god del blåmerker som oppstår uten at jeg har skadet meg på noen måte. De oppstår som oftest på lårene, overarmene, men har også på legger, armer, hender, og har også hatt på hoften. Noen ganger har jeg mange, så kan de oppholde litt, så kommer det igjen. Noen av de kan være vonde, mens andre kjenner jeg ikke. Ellers kan jeg ha en vond flekk over en periode, så oppstår det er merke der etterhvert. Noen som vet hva dette kan være, er det noe jeg bør oppsøke lege for og sjekke?
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 En grunn kan være at du har for lite blodplater. Men dette bør du sjekke hos legen din.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Noen medisiner kan også gjøre at man lett får blåmerker. En blodprøve kan ofte gi et svar på hva som evnt er galt.
Gjest ts Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Takker for svar. Jeg går ikke på noen medisiner av noe slag. Hmm, kanskje jeg får ta meg en tur til doktoren allikevel da. Se om det er kroppen min som prøver og si ifra om noe. Har liksom ikke tenkt det kunne være noe sånn spesielt, men syns det er rart at det kan bli så mange. Har også problemer med leddene og ofte vondt i kroppen, vet ikke om det kan ha noe sammenheng kanskje. Det er også noe jeg ikke har sjekket, har heller lært meg og leve med det. Men det er veldig dumt av meg om det går for lenge, for det er jo noe jeg kan få veldig mye problemer med senere også, om jeg sliter allerede nå iblant, i en alder av 23 år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå