Gå til innhold

P-Pille problem...


Gjest ...

Anbefalte innlegg

Jeg går på p-pillen og hadde nettopp mensen da jeg tok sukkerpillene. Når jeg begynnte med de vanlige pillene igjen begynte jeg å blø cirka en uke etter. Er dette normalt? Er det noe jeg bør bekymre meg for? Nå har jeg blødd i 6 dager og det er kraftigere enn når jeg vanligvis har mensen.

PS. Jeg bruker pillene som vanlig, så jeg burde jo ikke blø nå da jeg tar de vanlige pillene og ikke sukkerpiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

for det første får man ikke mensen på piller. kroppen blir bare lurt til å tro det. man får nemlig ikke eggløsning av piller så mensen som vi får er bare en blødning som varer like lenge som en mens men dt er altså ikke en menstrasjon.

at du blør i tide og utide er ikke unormalt ihvertfall. har du nettopp begynt på dem så er det heller normalt. om dette vedvarer så kontakt legen din å få bytta piller. dette har hjulpet mange.

min lillesøster prøvde samme merke som meg ( synfase) disse er jeg veldig fornøyd med. men ho blødde i tide og utide i flere mnd og valgte å bytte. er ikke sikker på hva ho tar nå men ho er ihvertfall fornøyd med dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...