Gå til innhold

Vondt under samleie og blødninger


Gjest Rhaita

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ei jente i alder av 17 år. Jeg og kjæresten min har vært seksuelt aktive i godt over to år nå, men i det siste så skjærer det seg litt. Jeg har aldri hatt noe som helst problem med å ha det godt, men i det siste har jeg hatt vondt i underlivet, nærmere bestemt nederst i magen, og jeg føler ikke kjæresten min lenger, annet enn at han er der; jeg ahr det rett og slett ikke godt lenger! Jeg pleier å ha vondt nederst i magen under menstruasjon (jeg har forresten ikke hatt mensen på altfor lenge; jeg går på P-piller og glemmer gjerne den siste uka)Jeg har også de siste dagene blødd; to ganger rett etter samleie, en gang utenfor. Jeg har gått på P-piller fast siden Januar 2009 og har ikke hatt noen uvanlige problemer med dem. Jeg er mye stressa, hovedsaklig på grunn av press på skolen og en heller ubehagelig, alvorlig hendelse som fortsatt påvirker livet mitt og kjærestens sterkt, så jeg lurer på om de to grunnene sammen kan være årsaken? Jeg var hos gynekolog i februar, og hun fant ingenting uvanlig med meg, selv om hun testet meg for alle mulige kjønnsykdommer. Jeg har heller ikke særlig lyst til å dra tilbake så fort. Noen som har noen lignende erfaring å dele med meg, eller noen tips om hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke særlig lyst til å dra tilbake så fort.

Nei, spør heller en haug med uvitende folk om de kan synse litt om en situasjon de vet fint lite om. Lurt.

Gå til lege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Du kan jo ha fått en infeksjon siden sist du var hos gynekolog, så du bør nok ta kontakt med enten fastlegen eller gynekologen. Uvante blødninger og smerter bør alltid utredes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, spør heller en haug med uvitende folk om de kan synse litt om en situasjon de vet fint lite om. Lurt.

Gå til lege!

Nå var det vel egentlig slik ar hver gang jeg har trodd det var noe, så overreagerte jeg. Jeg vil gjerne at folk som vet litt kan fortelle litt- leger sier så mye rart. Og uansett, om det fortsetterm går jeg selvfølgelig til lege- bare en idiot ville latt være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ha fått en infeksjon siden sist du var hos gynekolog, så du bør nok ta kontakt med enten fastlegen eller gynekologen. Uvante blødninger og smerter bør alltid utredes.

Det er hva jeg selv mener. Jeg har dessverre ikke penger til noen time, og min mor mener jeg overreagerer, så jeg må vel blø en uke til før det tas seriøst... Men takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...