MissMas Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Hallois.. Nå har jeg hatt mensensmerter i over en uke. Men problemet er bare at jeg ikke har mensen! Jeg har hatt ordentlige stikkinger i magen. Jeg går på ppiller altså, så er ikke gravid (tror jeg). Jeg skal ha menstruasjon om ca 10 dager. Og hvis det forsetter sånn, har jeg da hatt mensenmurringer i 17-18 dager før jeg får mensen :O Sånn pleier det ikke å være altså. Jeg tenkte det kanskje kunne være eggløsning, men har man det når man tar piller + at pleier det å vare i over en uke? Blir litt bekymra for hva det kan være jeg. Det er ikke konstant heller, men innimellom. Jeg merker det hver dag da. Kanskje 3-4-5 ganger om dagen. I korsryggen og under navlen. Noen som har en anelse eller noen råd? Kan det være at jeg spiser noe jeg ikke tåler eller noe sånt? Takker for alle svar!
Tulling Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Det kan være på grunn av p-pillene. P-piller har MANGE mulige bivirkninger. Hvis dette fortsetter bør du snakke med legen din og kansje høre om du kan få prøve en annen type /merke p-pille. Det er jo også sånn at enkelte rett og slett ikke kan gå på p-piller på grunn av bivirkninger. Høres ikke ut som at det er matrelatert, men jeg er ingen lege så skal ikke utelukke det heller
Sulosi Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Jeg har sånne murringer støtt. Tenker ofte at "oj, nå har jeg eggeløsning gitt", helt til jeg kommer på at jeg hadde det dagen før også :vims: Har forøvrig hatt det sånn i 3-4 år nå. Har hormonspiral på 10. mnd nå, brukte p-ring en periode tidligere og også en lang periode uten noe...har ikke hatt noen innvirkning på meg. Men sjekk med legen, det kan være en liten cyste eller noe. Sikkert ikke noe alvorlig, men litt kjedelig hvis du en gang skulle finne på å bli gravid og ikke få det til pga noe som kunne vert enkelt fikset nå.
MissMas Skrevet 21. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2010 Men kan sånne bivirkninger komme over 1 år etter man startet på ppiller da? Jeg har vel brukt ppiller i 1,5 år nå Uffda, cyste hørtes fryktelig skummelt ut! Hvor lenge må jeg vente før jeg drar til legen og sjekker det opp da? Jeg liker å utsette alt mulig av legebesøk av en eller annen grunn. Har opplevd å være syk i 3 mnd, men så gikk det over gitt! Men det er nok ikke lurt hvis det er noe alvorlig da :S
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Jeg har også murringer innimellom, noen ganger i mange uker. Jeg går ikke på p-piller, men jeg har PCOS, så det kan være en grunn hos meg. Cyster er ikke farlig. Det er faktisk ganske vanlig å ha cyster på eggstokkene, de kan gi smerter, men som oftest går det fort over. Man må ta innvendig ultralyd hos en gynekolog for å se cystene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå