Dalmore Skrevet 6. oktober 2010 #41 Del Skrevet 6. oktober 2010 I går hadde jeg også skikkelig murring og rett og slett VONDT i magen, i dag er jeg visst noenlunde uten smerter. Litt "dizzy" og utenfor meg selv, men mye bedre i dag enn i går. Jeg håper egentlig ikke på noen symptomer, det passer dårlig med kvalme akkurat nå i forhold til jobb hehe, men noen ganger kunne det jo vært kjekt at man visste at det fortsatt var noe på gang... Synes du er kjempeflink som slutter å røyke, det står det respekt av! Og termin 11. juni, da er du cirka 5 uker på vei, da? Jeg runder fire i dag, kjenner at timene og dagene snegler seg avgårde. Håper jammen det går litt fortere etterhvert! Men nå er det kanskje ekstra sakte fordi jeg venter sånn på uke 12? Vi har bestemt oss for å vente en stund med å fortelle det til noen vi, da. Har mange rundt oss som har fortalt tidlig til alle og så mistet, og jeg ser at det har vært vondt for dem å måtte gå en ny runde med dårlige nyheter. Kjenner at det er lettere å styre hvem vi da eventuelt forteller om en abort til, enn å måtte ta hele runden på nytt. Men vi er jo forskjellige, og jeg skulle jo gjerne fortalt det til hele verden allerede nå, jeg! Innbiller meg at jeg skal klare å lure folk, men det kan jo hende at det ikke er så lett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #42 Del Skrevet 7. oktober 2010 Dag 4 som røykfri Begynner virkelig å kjenne suget nå! Men motivasjonen er på topp, så dette skal jeg klare! Blir kjempemisunnelig når jeg ser noen som røyker Vi har nå fortalt det vil hver vår søster, var på besøk til en av de i går! Delig å kunne dele den gode nyheten! Vi skal også fotelle det til både mine og hans foreldre i helga. De vil få streng beskjed om det er vedlig tidlig og at de ikke får si det til noen enda! Liker ikke å lyve, å vi måtte helt sikkert ut med mer enn en liten hvit en for å overbevise de om at jeg ikke er gravid, når jeg både har slutta å røyke og å drikke! Anyways, god torsdag til dere som stikker innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #43 Del Skrevet 18. oktober 2010 Lenge siden jeg har skrevet litt her nå! Dagene flyr! I dag er dag 14 som ikkerøyker! Kjenner det begynner å bli mye enklere ikke no' problem! Formen er stort sett bra, litt kvalm og forstoppet innemellom men stort sett veldig greit. Energinivået er det så som så med . Det verste er st jeg er utrolig glemsk. Glemmer alt mulig, fra ord til avtaler. Helt håpløst! Forje helg var helt magisk, det var så godt å fortelle det til foreldrene! Deilig å ha noen å dele det hele med :rødme: Når jeg ser hvor mye de gleder seg så er jeg ikke i tvil om at det var det rette å gjøre. Mamma har på en uke strikket tre par bittesmå sokker . Svigermor er godt i gang med et deilig mykt teppe. Står i fare for å høres veldig sentimental å klisje ut men gleder blir større når de deles! Ønsker alle en fantastisk mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 18. oktober 2010 #44 Del Skrevet 18. oktober 2010 Så herlig at dagene flyr, du kan ikke sette litt fart på mine dager også, da??? Hehe, neida, dagene går forsåvidt ganske fort, jeg synes bare at det tikker så innmari sakte på uketallene. Føles himla lenge til uke 12, liksom! Så deilig at dere har fortalt det til familien deres, kan tenke meg at jubelen sto i taket, ja! Vi gleder oss voldsomt til å fortelle det til våre foreldre også, men har lyst til å fortelle det ansikt til ansikt, og det er enda 5 uker til neste gang vi ser dem. Kjekt det egentlig, for da er vi såpass langt på vei at vi synes det er ok å fortelle det også. Energinivået er det så som så med her i gården også, men vi får krysse fingrene for at vi får tilbake vårt vanlige jeg etterhvert! Ha en strålende fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 18. oktober 2010 #45 Del Skrevet 18. oktober 2010 Bare en liten tur innom før jeg slokker lyset for kvelden. Gleder meg til den dagen vi kan fortelle våre foreldre en slik nyhet :rødme: Så fint at du føler deg i ganske god form! Hvor langt er du på vei nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #46 Del Skrevet 21. oktober 2010 7 uker i dag! nå er vi mer en halvveis til 12 uker! tiden flyr! Helt enig Dalmore, det er en nyhet som må fortelles ansikt til ansikt. Verdens beste nyhet! Formen er egentlig ganske bra, kvalmen er under kontroll. Er veldig glad for at det ikke er frytelig travelt på jobb for tiden, fleksitid er også veldig fint å ha. Har jobba ca 6 timer hver dag denne uka Har ikke energi til mer, helt tom når klokka er 14.00 I dag er det :snø: helt fantastisk, liker vinter mye bedre enn sommer! Deilig reint og friskt! natta folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #47 Del Skrevet 24. oktober 2010 Her har kvalmen satt inn for fult denne helga, masse spying! I går begynte dagen med to brødskiver med makrell, som kom opp etter ca 2 timer. Prøvde med litt potetstrips som også kom opp. Utover kvelden kom også det jeg forsøkte å drikke i retur! I dag er det litt bedre, ingen ting som har kommet opp enda. Har til nå spist 1 egg og litt saltstenger.... Håper det holder seg på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 25. oktober 2010 #48 Del Skrevet 25. oktober 2010 Uffa, håper kvalmen har gitt seg slik at formen er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 26. oktober 2010 #49 Del Skrevet 26. oktober 2010 Åh, så kjedelig at kvalmen har slått inn for fullt. Du har min fulle medfølelse, håper du finner en måte å leve med den på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå