Gå til innhold

Kari-Karis prøverdagbok

Kari-Kari

Anbefalte innlegg

Helt enig Dalmore, det er fryktelig mye venting :fnise:

Da er vi straks ferdige med den aktive delen av PP2, har egentlig ikke gått som forventet! etter PP1 var motivasjonen på topp. regnet egentig ikke med å lykkes i PP1, "ingen" gjør vel det.... PP2 er det mer sansynlig tenkte jeg. Skuffelsen er derfor stor når EL i PP2 besto av 3-dagers jobbreise, besøk av svigers og arbeidshelg. Ikke mye tid til :sengekos:

Så har superdårlig følelse for denne PP.... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:tristbla: hater å vente! vil ha svar nå!

Rolige dager på jobben gjør ikke saken bedre... tenke, tenke, tenke.... blæ!

Får heldigvis hund i dag! :hund: herlig med et spennede nytt vesen i huset, blir litt liv av sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med hunden!

kan skrive under på at det ALDRI er kjedelig med hund i huset. Har selv en boxer på ca 2,5 år og han holder livet i stua gående.

Han har skjønt at noe er på gang - for han snuser meg på magen og er veldig forsiktig med meg når vi leker. Mens mannen får gjennomgå! Så det blir spennende å se hvordan det går når han blir "storebror". Vil helst gå bra, men regner med litt sjalusi til å begynne med!

Lykke til med prøvingen! Selv om du er negativ til denne PP - så krysser jeg fingrene for at dere lykkes!

*legger igjen litt babystøv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaw grattis så mye med voffe! :hoppe:

Får dere valp da eller? hvilken rase?

Jeg har selv en valp på 7mnd, utrolig morsomt med hund i hus, definitivt liv i leiren med valp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha! Liv i huset sa jeg, mer som fulstendig kaos i huset! :sjokkert:

Vi er krisehjem/fosterhjem for hunder som skal omplasseres, så nå har vi et stort livlig vesen på 8 mnd i hus. Han er fantastisk flink ute og fantastisk håpløs inne! må passe på 100% hele tiden, han stjeler alt! :bond:

Beste av alt er at jeg ikke har tid til å tenke og vente på IKM....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke rart hvordan hjernen jobber på høyspreng når man har god tid og kan tenke på det hele tiden? Sånn var jeg også i PP1, men er heldigvis mye roligere nå i PP2. Har hatt hektiske dager fra TR og utover, det passer meg veldig bra! Har enda 1,5 uke igjen til IKM, så det er bare å smøre seg med masse av den derre tålmodighetskremen...

Hørtes herlig ut med en hund i hus!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehehe du har helt rett, man får jammen ikke mye tid til å tenke på IKM med en vilter valp i hus. ;) Kaos i heimen ja, kjenner veldig godt til det. :jepp: Vi ser frem til litt mindre kaotiske dager, men voffe har visst ikke tenkt å roe seg ned med det første....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har hunden reist igjenn, PUH! for en skapning, høyt og lavt hele tiden. :omg: Det ble en ekstremt tavel helg!

Det beste med hele helga var den supre turen jeg å hunden hadde på søndagsmorgenen! Kaldt og strålende sol, ut på tur i to timer! helt herlig!

Finværet og den kalde tempraturen fortsetter vist en ganske lang stund fremover, så det er bare å finne fram votter, lue og vinterjakken! Jeg elsker vinter! liker egentig ikke sommeren så nå skal jeg kose meg framover! :fryser:

IKM i helga faktisk... lørdag. :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm... snart helg faktisk, bare i dag og fredagen igjen så ska faktisk tanta dukke opp.... forhåpentligvis ikke da!

Denne uka har vært superhektisk med sein jobbing på mandag, fårikål kveld med moderen på tirsdag, husvisning i går og innebandy i ettermiddag! Har arbeidshelg i helga så dette blir bra! Tida flyr, glemmer helt av at jeg egentlig skal gå rundt å vente! :fnise:

selv om jeg var ekstremt skeptisk rett etter El så kjenner jeg at spenningen begynner å stige likevell... prøver å forholde meg rolig for ikke å bli så skuffet, men hodet vil ikke høre etter! :rope:

Mannen gleder seg masse til vi kan fortelle foreldrene våre at de skal bli besteforeldre, snakker nesten ikke om annet! :fnise: Det blir første barnebarnet for både mine og hans foreldre... er derfor også litt nervør for å fortelle det for tidlig hvis noe skulle skje! De kommer til å glede seg så mye, vil ikke at de skal bli skuffa... Må prøve å holde mannen litt i ørene!

Men først må spiren sitte! Krysser fingre og tær! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Kari-Kari!

Jeg er en liten snoker om dagen - og nå fant jeg veien innom din bok. Krysser fingrene for deg og håper dagboka blir kort!!

Jeg og min mann starter PP1 i oktober - klarer nesten ikke å vente, så nå må jeg lese om alle andre som er i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg ligner visst på Mannen din, for jeg dagdrømmer også om å få fortelle besteforeldrene den dagen spiren sitter. Vet at de kommer til å bli veldigveldig glade, og jeg vil så gjerne gi dem den gleden.

Men som du sier, først må man jo BLI gravid, og det er jo ikke bare-bare. :ler: Og så skal den sitte der litt og ikke forsvinne ut, og SÅ kan man endelig fortelle det. Det føles veeeeeldig lenge til. :sjenert:

Og nå er jeg spent på å høre om dere har fått tantebesøk i dag! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Ripsy!

Du har spennende tider foran deg! Håper spiren sitter raskt!

Her i huset har arbeidshelga kommet og straks gått, uten tantebesøk.... hmmm murrer fælt i magen, helt siden torsdag egentlig. Klarer ikke helt å bli enig med meg selv om det er tanta i anmars eller om det er noe annet....

Hvis tanta ikke har dukket opp i morgen tidlig tror jeg det blir en liten test!

Vente, vente, vente.....uutholdelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj så gøy!! Dette gikk jo fort :) GRATULERER så masse!!! :strix:

Og du som hadde en dårlig følelse og følte dere fikk lite tid til hverandre... Det er vel litt typisk at det er akkurat da det klaffer, når en minst venter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja var helt sikker på at vi bomma på EL denne måneden, så resultatet kom fulstendig overraskende!

Har drømt masse de to siste nettene, husker egentlig aldri hva jeg drømmer, drømmer masse om at jeg er gravid! :skratte:

Det murrer fremdeles mye i magen! virker som om jeg har vondt i magen i stede for å være sulten, må på do... hmmm

Mannen er superivrig, han maser bare om å få fortelle det til sine foreldre :rødme: jeg prøver å være streng... men det spørs om jeg klarer det... :fnise:

Enda en gladnyhet: Jeg er røykfri! Slutta i går, rakk ikke å ta en røyk før jeg tok testen, etterpå frista det liksom ikke :gjeiper: så i dag er dag 2 som ikkerøyker, meget merkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som røykfri også! :tommelopp: Håper fristelsen holder seg borte og aldri komer tilbake igjen :nei:

Skjønner at det kan være vanskelig å holde dette for seg selv ja- dette er jo utrolig stort! Men som du sier, så er det vel greit å vente litt til. Du får skravle masse her på KG og rope det ut her :skravle:

Jeg kjenner jeg får et lite håp om at det ikke nødvendigvis ikke trenger å ta så lang tid når jeg leser om deg og Dalmore :) Greit å være realistisk, men det er vel lov til å håpe litt også..?. :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååååh!!!!!!

:hoppe:

SÅ UTROLIG MORSOMT!! Tenk at vi fikk positiv test bare med en dags mellomrom?? Det var virkelig en strålende nyhet, kjempegøy at det klaffet for deg også såpass fort. Og som jeg har skrevet inne hos meg - jeg blir veldig ydmyk i forhold til de som må streve lenge... Føler meg heldig!

Da er du vel på termin sånn litt over midten av juni du også, da? Jeg har 17. juni, bare sju dager etter at jeg har eksamen i deltidssstudiet mitt... :sjenert: Ikke helt perfekt planlagt akkurat, men man kan da ikke nekte å ta i mot de små frøene som bestemmer seg for å slå seg ned?? ;)

Gratulerer så mye, det blir kjempemorsomt å følge deg gjennom svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Ja Dalmore, vi er utrolig heldige, håper bare spirene klamrer seg fast! Veldig greit å ha noen å dele erfaringene med! :skravle:

Ved kjapp regning så har jeg termin 11.juni, på bursdagen til Mannen, det hadde passet utmerket som bursdagsgave. :yvonne:

Ellers murrer det fælt i magen fredeles, hodepine og forstoppelse har også meldt seg :fnise: Regner med at hodepinen kommer av jernmangelen min, som sikkert ikke blir bedre av graviditeten...

Har også bestilt time til legen, skal dit 22.nov som er uke 12 for meg!

Vi har også bestemt oss for å fortelle det til nærmeste familie, mammaer, pappaer og søstrer. Vi fant ut at det ble for dumt å lyve/finne på unskyldninger. Jeg røyka og tok gjerne et glass vin, å forklare at jeg ikke drikke eller røyker lengre uten å si at jeg er gravid hadde vært vanskelig! tror ingen ville trodd på oss :fnise: Vi får bare være flinke til å poengtere at det er veldig tidlig enda og mye kan gå galt...

Endret av Kari-Kari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...