Gjest Gjest Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 har tatt zyrtec pga. myggstikk (er allergisk)og nå som det er fadderuke merker jeg at jeg blir mye mindre dårlig dagen derpå.. nå er myggstikkene borte, men det frister å forsette å a zyrtec for å ikke bli fyllasyk. Hva er ulempen med dette?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Du kan faktisk dø. Det er dokumentert minst to dødstilfeller der vedkommende med vilje inntok Zyrtec før alkoholinntak for å få en bedre "dagenderpå".
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 det er vel litt drøyt å påstå? folk dør av p-piller og da.. hmm
Aelita Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Tatt fra artikkelen: "Zyrtec (allergimedisin)? Det er gjort kontrollerte undersøkelser om Zyrtec virker mot bakrus, og det kunne ikke dokumenteres noen effekt. Men det kan være at denne medisinen, som er et antihistamin, kan ha en effekt for personer som reagerer allergisk på ulike stoffer i drikker som rødvin og brunt brennevin. Det er uansett ikke farlig å ta Zyrtec sammen med alkohol." http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=510503
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Tatt fra artikkelen: "Zyrtec (allergimedisin)? Det er gjort kontrollerte undersøkelser om Zyrtec virker mot bakrus, og det kunne ikke dokumenteres noen effekt. Men det kan være at denne medisinen, som er et antihistamin, kan ha en effekt for personer som reagerer allergisk på ulike stoffer i drikker som rødvin og brunt brennevin. Det er uansett ikke farlig å ta Zyrtec sammen med alkohol." http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=510503 ja dette har jeg og visst lenge. antihistaminer mot fyllesyke er kun placebo og ikke noe annet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå