Gå til innhold

gamle msn nick dukker opp på kontaktlista

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er altså snakk om mine egne gamle nick. Jeg logget på min msn konto på en helt annen laptop som jeg ikke hadde brukt på flere måneder, og det nicket jeg hadde var en setning fra en låt, og ja den er veeldig sånn teenager aktig,- og nå dukket den opp på den pc'en til tross for at jeg ellers logger på msn hver dag men på min egen maskin og har dermed ikke noe mer på nicket enn et navn eller noe.

problemet er at på denne nye msn versjonen så står det jo nederst på kontaktlista di hva det aller siste dine brukere har skrevet på nick o.l, og det kommer derfor en ''slideshow'' av de sist aktive brukerne på msn. blir derfor utrolig flaut dersom min bruker dukker opp på my special someone's kontaktliste og får se den barnslige teksten jeg hadde! :P

hvordan fjerne alle disse ''siste oppdateringer'' enten på selve msn instillinger eller hotmail instillinger slik at de ikke blir lagret på maskinene generelt,- og at de altså ikke vises som ''slideshow'' på andres brukere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du går inn på din egen profil når du har logget inn på Hotmail.com (der du sjekker mailen din) der står alle de siste oppdateringene, og det går ann å fjerne de hvis man vil. Men vet ikke om de allikevel dukker opp på siste oppdateringer listene ;p

Skrevet

du går inn på din egen profil når du har logget inn på Hotmail.com (der du sjekker mailen din) der står alle de siste oppdateringene, og det går ann å fjerne de hvis man vil. Men vet ikke om de allikevel dukker opp på siste oppdateringer listene ;p

fjernes nickene fra ''slideshowet'' på personens msn-kontaktliste dersom man har slettet alle oppdateringene (nicnamene) man har på sin hotmailprofil? slettet dem i morges. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...