Tyren Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #21 Skrevet 15. oktober 2003 Takk Tex ! Det tar vel litt tid bare.... :-?
Gjest MrsL Skrevet 15. oktober 2003 #22 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg er ikke spesielt slank og jeg jeg skal ha kjole med brede stropper over skuldrene. Synes IKKE at jeg så feit ut da jeg prøvde den og det syntes heller ikke de to venninne mine som var med da jeg prøvde den. Hørt sånt tull da
Gjest Miracl3 ikke logget Skrevet 15. oktober 2003 #23 Skrevet 15. oktober 2003 Hei Tyren Jeg syntes også kjolen din er flott. Selv om den er i en litt stor str er det bare flott å vise armer. Jeg var selv skeptisk til å vise armene mine men fant ut at det var armene og ryggen jeg ville fokusere på. Mye bedre å vise huden på armene enn å ha en kjole som tydeliggjør midjen veldig.Desutten prøvde jeg mange kjoler med armer , både korte og lange men det passet liksom ikke helt. Syntes det ble for mye kjole med lange armer. Jeg krysser fingrene for at du får solgt kjolen din snart. Den er virkelig nydelig og du kledde den kjempe godt
August Skrevet 20. oktober 2003 #24 Skrevet 20. oktober 2003 Jeg fikk heller ikke solgt kjolen min. Jeg har heller ikke hørt noe, så jeg ringte i dag for å høre. De sa de hadde hatt noe feil med mail-listene sine. Ikke vet jeg. Hun sa også at det var ei som var interresert i kjolen min, men at hun ikke var på messen for å kjøpe kjole selv(hun var med ei vennine). Derfor hadde hun ikke penger. De skulle gi henne telefonnummeret mitt. Hun sa også at de skulle kjøre ut de kjolene som ikke var solgt i morgen og i overimorgen. Ble veldig skuffet jeg også.
Gjest Ninach (ulogget) Skrevet 20. oktober 2003 #25 Skrevet 20. oktober 2003 skjønner dere er skuffet,men dere skjønner vel at bare fordi kjolene er for salg at det ikke nødvendigvis blir solgt med en gang? Jeg skulle se på en brukt kjole for 4 mnd. siden og gikk hjem til bruden for å prøve. Likte ikke kjolen og kjøpte den derfor ikke. selger ble kjempefornærma og sa at det ikke var no i veien med kjolen. Jeg så jo at kjolen var fin,men den var ikke min smak,det var det eneste. Dere får nok solgt kjolene etterhvert, men vent til rett kjøper kommer, først da skjer det. Lykke til! Ninach
Tyren Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #26 Skrevet 27. oktober 2003 Og kjolen er fortsatt ikke solgt! Nå tror jeg nesten at jeg skal få hentet hjem kjolen og så prøver jeg å selge den selv....
Snurre Skrevet 27. oktober 2003 #27 Skrevet 27. oktober 2003 Og kjolen er fortsatt ikke solgt! Nå tror jeg nesten at jeg skal få hentet hjem kjolen og så prøver jeg å selge den selv.... Tror nok det er en god ide
Tyren Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #28 Skrevet 28. oktober 2003 Kan si jeg begynner å lure litt nå ja!! Får ikke tak i NOEN hos BC om dagen.... Nå har jeg faktisk litt vondt i magen...
Gjest Miracl3 ikke logget Skrevet 28. oktober 2003 #29 Skrevet 28. oktober 2003 Uff dette er leit Tyren. Håper det ordner seg snart. En ting er sikkert hvis jeg noen gang skal selge kjolen min så blir det ikke gjennom BC. Ser ikke så veldig seriøst ut.
Tyren Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #30 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har fått ett veldig godt inntrykk av BC, men jeg må innrømme at jeg begynner å lure litt nå :-? Vil jo for all del ikke at kjolen min bare skal forsvinne, da vil jeg heller beholde den selv.... !
Tjorven Skrevet 28. oktober 2003 #31 Skrevet 28. oktober 2003 Kanskje det kan ha noe med pris å gjøre at du ikke får solgt kjolen? Personlig tror jeg ikke at jeg ville kjøt en brukt kjole til 8000 kr...og særlig ikke via noen private... Men jeg håper naturligvis for din del at du får solgt den!
Tyren Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #32 Skrevet 28. oktober 2003 Synes ikke prisen er så stiv når det er inkl. slør, tiara og veske. Hadde det vært kun kjolen, så hadde nok ikke jeg heller kjøpt den for 8.000,- ... Har sett brukte kjoler uten tilbehør til langt over den prisen... Men siden ingen har spurt om de kan kjøpe kun kjolen og ikke tilbehøret, så får prisen stå inntil videre.
vonnie Skrevet 28. oktober 2003 #33 Skrevet 28. oktober 2003 Hei! Jeg har veldig lyst til å se kjolen jeg da!!!! Hvor finner jeg den på nettet!
vonnie Skrevet 28. oktober 2003 #34 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg er dum jeg :oops: Jeg så du hadde en link i signaturen din nå..... Du får solgt den kjolen...den er jo bare nydelig!
Eiline Skrevet 29. oktober 2003 #35 Skrevet 29. oktober 2003 Tror nok at prisen er for høy. Hvis du er heldig kan du jo får kjøpt helt nye kjoler på salg til halve prisen. Min kjole koster ca 13.000,- i butikken, ville nok solgt den for 5.000-6.000, kommer jo litt ann på hvor mye tilbehør du selger med.
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #36 Skrevet 29. oktober 2003 Hvorfor er du egentlig så utrolig desperat etter å bli kvitt din egen brudekjole????????Syns det er litt rart............. :o
Tyren Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #37 Skrevet 29. oktober 2003 Eiline: Mulig at prisen er litt høy, men hittil så har det ikke vært prisen som har gjort at den ikke har blitt solgt, heller type har for tjukke armer, ser for tjukk ut i kjolen osv..... Har sagt til alle at prisen kan diskuteres, men de har syns prisen har vært helt grei i og med at alt utstyret følger med.... Når jeg nå får tilbake kjolen fra BC kommer jeg nok til å sette ned prisen til ca 7500,- for alt, for da er det ingen som skal ha provisjon av salget lenger Vonnie: 1000 takk! Den blir nok solgt med tiden, men jeg var nok litt for optimist i forhold til hvor lang tid det kunne ta.... :D Gjest: Min eneste kommentar til deg er: Mye som er rart her i verden!
Tyren Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #38 Skrevet 29. oktober 2003 Fikk telefon fra BC tidligere idag og årsaken til at jeg ikke fikk tak i de, var at de har vært på tur til Roma. Kjolen får jeg tilbakelevert her på jobben til fredag, så får jeg prøve å selge den selv. (Men jeg skal prøve den først har lagt på meg siden bryllupet ) Har satt ned prisen til 7500,- med alt tilbehør, så får jeg se om den blir solgt etterhvert Nå ligger den ganske mange steder på nett så noe napp bør jeg vel få....
Gjest Lady-M Skrevet 29. oktober 2003 #39 Skrevet 29. oktober 2003 Håper du får solgt kjolen din, den er kjempefin! :D Jeg hadde kjolen min ute på nettet til salgs veldig leeeeenge. Og tror det er slik for de fleste. Nå fikk jeg til slutt solgt den gjennom BC. Kanskje prisen er litt stiv...? Hva kostet kjolen + tilbehør nytt? Jeg solgte kjole + underskjørt med nypris 12000,-, for 6900,-. Lykke til hvertfall...
Tyren Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #40 Skrevet 29. oktober 2003 Totalt så har jeg gitt ca 16.000,- for alt. Så 7.500,- for alt synes jeg ikke er helt avskrekkende.... Ikke sikkert alle er like enig med meg der men..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå