Gå til innhold

Bind/tamponger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 38 år, og har aldri blitt komfortabel med å bruke tamponger. Bruker kun bind fra Always. Er det bare meg??? Jeg føler at jeg kjenner tampongen hele tiden, ubehagelig på ett vis, er dette bare en vane kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da må du dytte den lenger inn! merker ikke noe til ob, husker jeg merket den litt i begynnelsen, men da var det fordi den var for langt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atanih2

Jeg er bare 20, men har heller aldri helt klart å venne meg til tamponger. Bruker det bare noen få ganger. Hvis du ikke føler at du får den helt inn, må du prøve å på en måte "lete deg fram" med den, så den kommer lenger inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også OB er utrolig ubahagelig, så bruker kun bind. Er 29, jeg da, men allikevel, bind er tingen for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk aldri til å bruke tamponger før jeg etter tips fra en venninne prøvde Tampax i stedet for OB. Mye enklere å plassere rett.

Edit: Trykkfeil...igjen :kjefte:

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den sitter riktig skal du ikke kjenne tampongen, så som de andre sier; da har du den nok for langt ut :) Bruker begge deler - bind om natta, tampong om dagen. Funker flott for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da sitter den ikke riktig, mest sannsynlig ikke langt nok inn. Jeg klarer ikke å få inn ob så jeg ikke kjenner den, jeg bruker tampax, mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken jeg, moren min eller søsteren min bruke OB eller noe annet, vi bruker kun bind. Grunnen er at det er ubehagelig for alle sammen. Tror noen kvinner rett og slett ikke klarer å bruke dette, men så lenge vi har det bra med bind så er det ikke noe problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar litt fet nøytral krem på tuppen av den, vaselin funker også, da sklir den lettere inn. Jeg også hater det, vondt å ta den ut. Og føler jeg må gå med bind uansett, kan jo lekke. Kjenner den i noen situasjoner, hvis jeg må bøye meg ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min røk tråden da hun skulle ta ut sin tampong, hun var på badet og prøvde å ta den ut i over en time før hun RIMELIG flau ropte på meg. :S Jeg fikk den ikke ut! Det bar på legevakta og legen dro den ut med en lang pinsettlignende sak. Uff, det skremte meg vekk fra tamponger for alltid. Hun hadde det grusomt så lenge den satt i henne, og den gled bare lenger opp dess mer vi krota også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg likar å bruke tampongar dei dagane det blør mest, blir så mykje søl elles... Men når det berre blør lite, syns eg bind er heilt OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...