Gjest Cupcakes Skrevet 20. august 2010 #21 Skrevet 20. august 2010 bruker ikke nett på jobb.. men bruker det veldig mye hjemme..gjerne når det kunne hvert lurt med en klesvask eller støvtørking, gulvvask eller annen rydding... synes det er så kjedelig nemlig men får alltids gjort det til slutt, nå er det jo bare meg og samboer som bor her så er ikke altfor mye stress da
MarianneE Skrevet 21. august 2010 #22 Skrevet 21. august 2010 Sitter du på nettet med god samvittighet om dagene? Velvitende om at ALT du burde og skulle gjort først er i orden og du virkelig har tid til å sitte her og lese? Eller tar du deg bare tid? Feks i kveld, hva skulle du helst gjort før du satt deg ned her? Vasket gulvene, satt på en maskin klær, lekt med barna, vært ute og trent litt? Er du litt avhengig av internett, kanskje? Jeg BURDE vasket over kjøkkenbenkene, meeeen ikke enda... Blabla. Kjenner jeg har ikke lyst til og svare ærlig....
Mir Skrevet 21. august 2010 #23 Skrevet 21. august 2010 Jeg må logge på KG, lese nyhetene på vg, dagbladet og aftenposten, samt sjekke facebook FØR jeg spiser frokost og tar kaffe. Ellers får jeg abstinenser, akkurat som om jeg MÅ sjekke nyheter etc. Jeg liker det ikke.. Flere ganger i løpet av semesterene at jeg sitter her og glor på ting selv om jeg skulle lest pensum.
Gjest Anjelika Skrevet 21. august 2010 #24 Skrevet 21. august 2010 (endret) Nei, jeg har egentlig ikke så mye tid som jeg bruker. Problemet mitt er at jeg må gjøre mye fag/arbeid på PC, og det er da jeg ender opp med å sulle på internett selv om det verken er spesielt interessant eller underholdende.. Det går ikke utover husarbeid og viktige ærender, jeg må alltid få slikt gjort før jeg kan jobbe. Å ta oppvasken er en fin måte å prokrastinere på uten å få dårlig samvittghet, hehe. Men det går fort utover det sosiale. Sier nei til å bli med ut fredagskvelden fordi jeg må jobbe, så bruker jeg 70% av tiden på meningsløs idioti og må gjenta suksessen på både lørdag og søndag for å nå deadlinen. Smart. Endret 21. august 2010 av Anjelika
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #25 Skrevet 21. august 2010 Jeg er en dust som bruker tiden på å surfe på helt meningsløse ting istedenfor å gjøre de tingene som er viktige og som betyr noe for meg.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #26 Skrevet 21. august 2010 Internett er egentlig jævla lite underholdende, men likevel blir jeg nå sittende her om dagene. Kanskje bittelitt mer enn jeg burde.
Pauline Skrevet 22. august 2010 #27 Skrevet 22. august 2010 Er bare på nettet når jeg er ferdig med det jeg skal. Da kan det bli nettet eller håndarbeid, et blad eller noe annet hyggelig. Bruker nettet en del på jobb til "jobbeting", aldri kg. Har en krevende jobb, stort hus osv, så det blir lite både nett og håndarbeid. Tv ser jeg nesten aldri.
Wonders Skrevet 23. august 2010 #29 Skrevet 23. august 2010 Har lagt opp levet mitt slik at det er behagelig for meg selv, og ikke avhengi av andres livsløp. Kunne ikke tenkt meg å hatt barn, det tar jo vekk alt det som er morro for voksne...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå