blahblahblah Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 6? på knærne. kommer an på om jeg har en god eller dårlig dag
Rødtoppen86 Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 20+ på tærne Har egentlig aldri prøvd å makse. Kanskje man skulle gjort det. Gymlæreren vi hadde på vgs holdt på å få hakeslepp da vi skulle ta armhevinger hehe.. En gammel gubbe til gymlærer, så det var vel ikke så rart.
Carita Skrevet 19. august 2010 #6 Skrevet 19. august 2010 Jeg klarer kanskje 10, men da er jeg helt ferdig etterpå og får helt hodepine! Før gjorde jeg det med tærne holdt jeg på å si, men nå klarer jeg bare på knærne.. Føler det er håpløst å klare med tærne igjen
Rødtoppen86 Skrevet 19. august 2010 #7 Skrevet 19. august 2010 Jeg klarer kanskje 10, men da er jeg helt ferdig etterpå og får helt hodepine! Før gjorde jeg det med tærne holdt jeg på å si, men nå klarer jeg bare på knærne.. Føler det er håpløst å klare med tærne igjen Det skal du vel alltids klare Hvis du får hodepine, så tror jeg du anstrenger deg litt for mye og bruker feil muskler for å holde deg oppe. Akkurat som når folk tar situps og får vondt i nakken/hodet. Stå på, så skal du se at du klarer det!
Carita Skrevet 19. august 2010 #11 Skrevet 19. august 2010 Det skal du vel alltids klare Hvis du får hodepine, så tror jeg du anstrenger deg litt for mye og bruker feil muskler for å holde deg oppe. Akkurat som når folk tar situps og får vondt i nakken/hodet. Stå på, så skal du se at du klarer det! Men når jeg anstrenger nakken så mye... er det noe som blir bedre etterhvert som jeg blir sterkere eller er det noe tips jeg kan bruke for å ikke bruke feil muskler?
Rødtoppen86 Skrevet 19. august 2010 #13 Skrevet 19. august 2010 Hm... vet egentlig ikke jeg :/ Bare tenkte at det er så fort gjort å anstrenge seg slik at man får vondt. Ihvertfall viktig at man strammer rygg og mage så man er stiv som en planke. Har sett veldig mange som får den buen/svaien i ryggen, og da blir det nærmest umulig å ta armhevninger. Det aller beste er å se på seg selv i et speil mens man tar dem for å se hvordan kroppen er. Er ikke noen ekspert på push ups, men kanskje noen andre har gode råd?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #17 Skrevet 24. august 2010 Sammenhengende, the kitten? TS. her. Jeg klarer 25-30
The Kitten Skrevet 24. august 2010 #18 Skrevet 24. august 2010 Sammenhengende, the kitten? TS. her. Jeg klarer 25-30 Ja, sammenhengende. Testet det nettopp. Ble veldig nysgjerrig.
Munchlax Skrevet 24. august 2010 #19 Skrevet 24. august 2010 0 på tærne 0 på knærne. Enten må jeg være utrolig svak, eller så er det en teknik jeg ikke får til :gjeiper:
Saga Skrevet 24. august 2010 #20 Skrevet 24. august 2010 1... Dere er sterke. Men jeg har lurt på noe angående dette, klarte dere alltid noen i begynnelsen eller fikk dere også kun til 1-2 i begynnelsen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå