Gå til innhold

Plastikkirurger operer bort brystkreft?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I det norske offentlige helsevesenet er gruppen brystkreftpasienter relativt stor.

Under selve fjerningen av det "syke" vevet i brystet: er det da en plastikkirurg som åpner/lager snittet, en kreftkirurg som fjerner vevet, mens plastikkirurgen igjen tar over og setter inn en silikonprotese, og syr pent igjen snittet h*n først laget?

Når man i Norge ser at brystkreft behandles med disse resultatene, får det meg til å spørre om vi har et dårlig u-landshelsevesen:

Her står det at brystkreftopererte må vente i opptil 5 år (!) på å få rekonstruert sine bryst (som ble fjernet):

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/helse/fikk-nytt-bryst-paa-tre-uker-3143141.html

Mammografiutstyret i Norge, der brystene må klemmes hardt flate, så det gjør vondt, er ikke det kritikkverdig?

Norge mangler det riktige utstyret og det er ikke penger....folk må stå i kø i mange år: er dette det "fantastiske" helsevesenet vi alle betaler for??!

Jeg er ikke imponert og stiller meg sterkt kritisk til elendig norsk helsevesen der hjertepasienter og brystkreftpasienter må stå flere år i kø! Det er jo ikke akseptabelt.

Keisersnitt er også vanskelig å få og narkose er liksom utelukket. Offentlig helsevesen har lange ventelister og misfornøyde kunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...